Contacteaz-ne pentru suport
Contract de vânzare cumpărare APARTAMENT

Contractul de vânzare – cumpărare Apartament este un Contract prin care se transmite dreptul de proprietate asupra unui apartament de la vânzător către cumpărător în schimbul unui preț.

Elementele esențiale ale acestui Contract sunt :

1. Identificarea Apartamentului. Apartamentul ce face obiectul Contractului de vânzare – cumpărare este necesar să fie identificat prin suprafață construită, suprafață utilă, suprafață spații comune, amplasare (localitate, adresă), identificare cadastrală, etc.
  2. Părțile. Contractul de semnează de vânzător (persoana sau persoanele ce dețin dreptul de proprietate asupra terenului) și de către cumpărător (persoana sau persoanele ce dobândesc dreptul de proprietate asupra terenului). Părțile pot fi reprezentate prin Procură autentică.
  3. Prețul. Prețul este necesar să fie determinat sau determinabil. Mai este necesar ca acest preț să fie serios și sincer.
  4. Clauze specifice celor convenite de către Părți ca urmare a negocierilor purtate.
  5. Forma. Contractul se încheie în formă  autentică.