Cautare dupa "salariu brut"
12.01.2018 | Avocatura.com
Cum se adaptează angajatorii la noile modificări fiscale: Bonusuri, majorarea brutului sau acte adiţionale? / Om de afaceri: "La dorința noastră de a-i întâlni, guvernanţii ne-au amânat și ne-au răspuns că, momentan, «nu sunt măsuri stabilite». Am aflat măsurile de la televizor"
Pentru mediul de afaceri, 2018 a început cu schimbări în domeniul fiscal, dintre care una importantă este trecerea contribuţiilor sociale şi de sănătate de la angajator la angajați. Unii au semnat deja actele adiționale de modificare a salariului brut, alții au fost inventivi și au găsit alte forme. Oricum
24.11.2017 | Avocatura.com
Avocații de la TZA, despre OUG 82/2017: Negocierile colective au trei mari probleme
OUG nr. 82/2017 a întors țara cu susul în jos. Unii angajați sunt speriați din cauza faptului că salariul brut nu va fi mărit de angajator, iar alții sunt liniștiți, deoarece au angajatori corecți care urmează să facă schimbările necesare fără să afecteze salariul net. Avocații Șerban Pâslaru și M