Cautare dupa "noul cod fiscal"
26.04.2018 | Avocatura.com
Proiect: Contractele de închiriere nu mai trebuie declarate la ANAF
Un proiect de modificare a normelor Codului Fiscal prevede anularea obligativității înregistrării la ANAF a contractelor de închiriere. Tot ce trebuie să facă persoanele care închiriază un imobil este să depună declarația 212, se menționează în proiect.
31.01.2018 | Avocatura.com
UNBR: INFORMARE asupra reglementărilor fiscale care privesc și activitatea avocaților în anul 2018
De la 1 ianuarie 2018 au intrat în vigoare Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 79/2017 pentru modificarea și completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, publicată în Monitorul Oficial nr. 885 din 10 noiembrie 2017, și Ordonanța Guvernului nr. 23/2017 privind plata defalcată a TVA, publicată în Mo
05.01.2017 | Avocatura.com
CSM selecționează doi experți specializați în domeniul Dreptului financiar-fiscal
Consiliul Superior al Magistraturii, în calitate de Promotor de Proiect, anunță lansarea procedurii pentru selecția a doi experți (judecători sau cadre didactice universitare) specializați în domeniul Dreptului financiar-fiscal, în vederea participării acestora ca formatori în cadrul proiectului "Întărirea
18.04.2016 | Nicoleta CRISTEA
Avocatul Poporului şi impozitul pentru clădirile nerezidenţiale sau cu destinaţie mixtă: "Încasarea impozitelor și taxelor constituie sursa principală de venituri a statului"
Problema impozitelor pe clădiri în conformitate cu Noul Cod Fiscal a fost tranşată de Avocatul Poporului, care a dat un răspuns petiţiilor primite în acest sens. Potrivit argumentaţiei făcute de instituţie, prevederile Codului Fiscal trebuie urmate, în condiţiile în care este o datorie "fundamentală a fie
14.04.2016 | Avocatura.com
Invitaţie la conferinţa "Dreptul Afacerilor 2016 - Drept societar, Drept fiscal și Insolvența"
Editura C.H. Beck, în parteneriat cu SCA Piperea şi Asociaţii, continuă tradiţia ultimilor 11 ani, cu ediţia a XII-a a Conferinţei Dreptului Afacerilor, în perioada 20 - 21 mai 2016, la Universitatea Bucureşti, Facultatea de Drept, sala Aula Magna.
22.03.2016 | Avocatura.com
NOUL COD FISCAL - modificări, perspective, impact
În contextul creșterii contenciosului fiscal și a complexității cauzelor fiscale, respectiv odată cu intrarea în vigoare, la 1 ianuarie 2016, a unui nou Cod fiscal și a unui nou Cod de Procedură Fiscală, "Lupu & Partners" organizează conferinţa "NOUL COD FISCAL - MODIFICĂRI, PERSPECTIVE, IMPACT".
18.01.2016 | Nicoleta CRISTEA
Avocaţii vrânceni se instruiesc marţi, 19 ianuarie, pe problemele Noului Cod Fiscal
Codul Fiscal şi interpretările lui vor fi explicate avocaţilor pe larg de către specialiştii din cadrul Direcţiei Generale ale Finanţelor Publice Vrancea. La iniţiativa Decanului Baroului Vrancea, marți va avea loc o dezbatere asupra modificărilor legislative, în special ale articolelor care vizează direct
12.10.2015 | Avocatura.com
Foreign Investors Summit, cel mai important eveniment de business din țară, între 26 și 28 octombrie la București
Evenimentul de referință al Business Review și cel mai important forum de business al României, Foreign Investors Summit, va avea loc între 26 și 28 octombrie, la World Trade Center Bucharest Pullman Hotel. Avocatura.com este partener media al evenimentului.
09.01.2014 | Mircea DOAGA
INTEGRAL: Codul Fiscal valabil pentru 2014
Codul Fiscal valabil pentru anul in curs, publicat de ANAF, aduce o serie de modificari privind impozitul pe profit, impozitul pe venit, impozitul pe venitul microintreprinderilor, TVA, accize, impozitul pe constructii speciale si redevente.