Cautare dupa "contract de credit"
09.02.2017 | Avocatura.com
CCR: Legea conversiei creditelor în franci elvețieni este neconstituțională
Curtea Constituțională, cu unanimitate de voturi, a admis marți, 7 februarie 2017 obiecția de neconstituționalitate a Legii pentru completarea Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr.50/2010 privind contractele de credit pentru consumatori și a constatat că legea este neconstituțională, în ansamblul ei.
04.07.2016 | Alexandra POPA
Instanțele în asentiment cu debitorii CHF: Două decizii definitive ale Tribunalului București care au înghețat cursul francului elvețian
După ce Banca Elveției a încetat să țină francul la un plafon fix față de euro, debitorii în franci din Europa s-au aflat în imposibilitatea restituirii creditelor. În foarte multe instanțe din țară au "izbucnit" procese de conversie a creditelor în franci elvețieni. După o "tranșă" de procese câșt
01.06.2016 | Alexandra POPA
Legea dării în plată - GHID DE "UTILIZARE", creat de un avocat
Chiar dacă a intrat în vigoare în urmă cu ceva timp, Legea dării în plată - sau, mai bine spus, punerea ei în aplicare - continuă să dea bătăi de cap debitorilor aflați în această situație. Un avocat s-a gândit să realizeze un ghid al acțiunii de dare în plată.
22.04.2016 | Avocatura.com
CJUE: În cadrul procedurilor de insolvență, instanța națională are obligația de a examina din oficiu respectarea normelor UE în materia protecției consumatorilor
Prin hotărârea pronunțată joi, 21 aprilie, în cauza C-377/14, Curtea de Justiție a Uniunii Europene a constatat că obligația instanței naționale de a examina din oficiu respectarea, de către profesioniști, a normelor dreptului Uniunii în materia protecției consumatorilor se aplică procedurilor de insolve
27.10.2015 | Mihaela GÎDEI
Proiect de lege - datoriile la bănci pot fi eliminate la schimb cu bunurile ipotecate
Proiectul de lege potrivit căruia creditele ipotecare pot fi dizolvate cu bunurile imobile ipotecate a fost adoptat de Senat luni. În această privință, legea se aplică în raporturile dintre persoanele fizice și instituții de credit, instituții financiare nebancare sau cesionari ale creanțelor deținute asupr
19.05.2015 | Mihaela GÎDEI
Piraeus Bank a pierdut definitiv un proces privind înghețarea cursului valutar CHF - leu
Piraeus Bank a pierdut definitiv un proces care vizează înghețarea cursului valutar franc elvețian - leu dintr-un contract de credit. Banca va trebui să restituie reclamanților sumele de bani plătite în plus.
24.02.2015 | Teodor BURNAR
Banca Comercială Română a pierdut definitiv la Curtea de Apel București un nou proces privind clauzele abuzive în contractul de creditare. Avocatul Nermin Dumitrașcu, artizanul succesului, explică
Într-o cauză având ca obiect constatarea caracterului abuziv al clauzei contractuale în baza căreia se determină dobânda creditului și declararea nulității absolute a acesteia, Curtea de Apel București a pronunțat în urmă cu câteva zile o hotărâre definitivă în faza de recurs, favorabilă clientei ș
09.10.2013 | Rodica BULIGA
Victorie Dragne & Asociatii intr-un litigiu privind clauzele abuzive dintr-un contract de credit
Societatea de avocatura Dragne & Asociatii a reusit sa obtina o victorie importanta pentru Credit Europe Bank, intr-un litigiu privind clauzele abuzive dintr-un contract de credit. Solutia favorabila bancii a fost pronuntata intr-un litigiu in care un consumator, client al Credit Europe Bank, a solicitat in justitie co
22.04.2013 | Marian FLORANESCU
Vilau & Mitel obtine reintroducerea comisionului de risc in contractul de credit dintre Volksbank si clientii sai. Clientii, obligati la plata a aproape 25.000 de euro
Casa de avocatura Vilau & Mitel a obtinut la Curtea de Apel Bucuresti reintroducerea comisionului de risc in contractul de credit dintre Volksbank si clientii sai. Prin aceeasi decizie a CAB, clientii sunt obligati sa restituie bancii aproximativ 25.000 de euro.