Fac parte dintr-o retea de cartier (LAN) si primim servicii internet de la un provider care incearca de ceva timp sa intre in legalitate. Chestia e ca de luna viitoare el vrea sa semnam contract cu el. Ceea ce e foarte bine.
Ceea ce vreau sa va rog eu, cum am spus si in titlu, sunt niste observatii, opinii (in special a celor care sunteti in situatia mea ... si care ati semnat deja asemenea contracte) in legatura cu contractul pe care il voi postat in continuare.
IMPORTANT:
DACA va este lene sa-l cititi pe tot dati-va cu parerea despre art. 6, art.8 si partea finala si anume Anexa1.
Daca va e foarte, foarte LENE ... dati-va cu parerea numai despre partea finala ( ANEXA 1).
Contractul :
"C O N T R A C T
Nr._______ / Data __________
Incheiat Intre:
S.C. BRUNO TELECOM S.R.L., cu sediul in Bucuresti, Bd Dimitrie Cantemir nr 27, bl 1, sc 1, ap 3, sector 4, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului cu Codul Unic de Inregistrare 16966844, avand contul nr. RO53 CBIT 4240 1312 1800 1000 deschis la BCIT Traian, reprezentata legal de Alex-Daniel Neacsu, in calitate de Director General, denumita in continuare BRUNO TELECOM
si
Dl / Dna ____________________________________________________________, cu domiciliul in Bucuresti, ____________________________________, telefon:_______________, in calitate de CLIENT.
Avand in vedere ca BRUNO TELECOM beneficiaza de dreptul de a furniza retele si/sau servicii de comunicatii electronice, fiind titulara autorizatiei generale eliberata de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii si intentia CLIENTULUI este de a avea un sistem de comunicatii de date prin reteaua BRUNO TELECOM, s-a incheiat prezentul contract prin care partile au convenit urmatoarele:
Articolul 1 - Obiectul Contractului
1.1. Obiectul prezentului contract il constituie instalarea solutiilor de comunicatii de date si acces la Internet si furnizarea de catre BRUNO TELECOM de servicii pentru CLIENT, in conditiile mentionate in continuare la locatia:
1. __________________________________________________________________
Articolul 2 - Modalitati de derulare a Contractului
2.1. Serviciile de comunicatii de date si acces la Internet se realizeaza prin reteaua de comunicatii de date a BRUNO TELECOM. BRUNO TELECOM este singurul care decide traseul pe care vor fi transferate pachetele de date provenite de la CLIENT.
2.2. Conectarea fizica intre locatiile CLIENTULUI si cele mai apropiate puncte de acces in reteaua BRUNO TELECOM intra in sarcina BRUNO TELECOM sau a CLIENTULUI cu conditia ca acestea sa respecte standardele impuse de BRUNO TELECOM conform specificatiilor tehnice cuprinse in Anexa 1, in functie de cererea explicita a CLIENTULUI si de posibilitatile tehnice ale BRUNO TELECOM.
2.3. Termenul de implementare al solutiei de transport de date pentru locatiile mentionate la art. 1.1 este de maxim 7 zile.
2.4. In cazul in care pentru aceste conectari BRUNO TELECOM va utiliza echipamentele proprii de comunicatie, aceste echipamente vor ramane proprietatea BRUNO TELECOM pe toata durata derularii contractului, dar se vor afla in posesia CLIENTULUI.
2.5. In cazul in care pentru realizarea conectarilor CLIENTUL utilizeaza echipamente proprii, BRUNO TELECOM nu este responsabil de eventualele defectiuni aparute in sistemul de comunicatie.
2.6. Rata de transfer a datelor este urmatoarea: pentru locatiile indicate la art.1.1 pct. 1
- acces internet ______________extern / _________________metropolitan. IP: ____.____.____.____.
2.7. La cererea CLIENTULUI de crestere a ratei de transfer stipulata si dupa realizarea de catre BRUNO TELECOM a unei evaluari care sa verifice posibilitatea indeplinirii solicitarii facute, ratele de transfer indicate mai sus pot fi modificate de catre BRUNO TELECOM.
2.8. Serviciul de comunicatii de date va fi disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana, cu exceptia eventualelor defectiuni care vor fi tratate conform procedurii mentionate la art. 2.9.
2.9. In situatia in care CLIENTUL va reclama nefunctionarea solutiei de comunicatii de date, BRUNO TELECOM se angajeaza sa remedieze erorile de functionare in termen de maxim 12 ore de la inregistrarea reclamatiei, in functie de locatia CLIENTULUI si/sau de natura defectiunii. In caz de interventii speciale - in conditii deosebite (noapte, zapada, ninsori abundente, furtuni, inundatii, blocaje ale cailor de acces si/sau trafic, temperaturi extreme) termenul de interventie este de 24 de ore de la inregistrarea reclamatiei.
2.10. Un deranjament constatat de CLIENT va fi notificat catre BRUNO TELECOM numai dupa diagnosticarea propriilor echipamente, la una din adresele de contact:
• Tel: 0722.225.883 / 0788.225.883
• E-mail: admin@oltenitei.ro, service@bruno.ro;
precizand urmatoarele aspecte:
• Numele si prenumele
• Simptomele
• Adresa IP
• Persoana de contact din partea CLIENTULUI responsabila pentru:
• Furnizarea unor informatii suplimentare;
• Asigurarea accesului pe amplasamentul BRUNO TELECOM (daca va fi cazul);
• Confirmarea ridicarii deranjamentului
2.11. CLIENTUL va putea transmite instiintarea despre posibilele erori de functionare 24 de ore pe zi utilizand oricare din mijloacele de informare mentionate pentru a instiinta BRUNO TELECOM despre erorile de functionare a solutiei de comunicatii de date.
Articolul 3 - Valoarea contractului. Facturare si termene de plata
3.1 Valoarea prezentului contract este constituita din contravaloarea serviciilor de instalare a sistemului intre locatiile CLIENTULUI indicate la art.1, contravaloarea lunara a serviciilor de comunicatii de date intre locatiile CLIENTULUI indicate la art.1 si taxele de utilizare a echipamentelor, contravaloarea serviciului de dezinstalare a solutiei de comunicatii de date, precum si alte taxe aferente derularii prezentului contract.
Facturile aferente costurilor serviciilor specificate in prezentul contract se vor emite lunar, urmand a fi expediate prin intermediul serviciilor postale, de curierat cu confirmare de primire si borderou la adresa CLIENTULUI stipulata in prezentul contract . Primirea acestora si necontestarea in termen de 3 zile transforma sumele facturate in creante certe lichide si exigibile scadente conform prezentului contract.
3.1.1 Instalarea sistemului:
3.1.1.1. Contravaloarea instalarii de catre BRUNO TELECOM a sistemului de comunicatii de date, inclusiv solutiile de conectare fizica intre locatiile CLIENTULUI si reteaua BRUNO TELECOM, este egala cu echivalentul in lei a sumei de ________ EURO.
3.1.1.2. BRUNO TELECOM va factura integral contravaloarea instalarii sistemului de comunicatii de date pentru CLIENT in ROL, la cursul valutar ROL/EURO al BNR din ziua facturarii.
Dispozitiile prezentului contract se vor aplica corespunzator pentru instalarea fiecarei noi solutii de comunicatii de date si/sau Internet pentru CLIENT.
3.1.1.3. Factura va fi achitata de catre CLIENT in maximum 5 zile calendaristice de la data emiterii acesteia de catre BRUNO TELECOM. CLIENTUL va plati o penalizare de 1% din valoarea facturii pentru fiecare zi de intarziere la plata. Facturile vor fi trimise prin posta cu confirmare de primire si prin e-mail la adresa precizata de client, in ziua emiterii acesteia. Adresa e-mail la care va fi trimisa factura este: ____________________________________.
3.1.2 Serviciul de comunicatii de date, taxele de colocare si taxele de utilizare a echipamentelor:
3.1.2.1. Valoarea lunara a serviciilor de comunicatii de date si acces la Internet (trafic nelimitat) pe distanta ceruta si la viteza de transport contractata este egala cu echivalentul in lei a sumei de __________EURO.
In acest pret sunt incluse transferul pachetelor de date, operarea si intretinerea sistemului de comunicatii de date intre locatiile CLIENTULUI descrise la art.1.
Contravaloarea serviciilor de comunicatii de date vor fi facturate de catre BRUNO TELECOM incepand cu data semnarii prezentului contract.
3.1.2.2. Pentru serviciul de comunicatii de date, BRUNO TELECOM va emite lunar o factura consolidata catre CLIENT, la inceputul lunii pentru luna in curs pentru care se presteaza efectiv serviciul. Factura va fi emisa in ROL, la cursul valutar ROL/EURO al BNR din ziua emiterii acesteia si va detalia fiecare categorie de tarif/taxa in parte.
3.1.2.3. Factura va fi achitata de catre CLIENT in maximum 5 zile de la emiterea acesteia de catre BRUNO TELECOM. In caz de nerespectarea a termenului de plata CLIENTul va putea fi obligat la plata de penalitati de 1% din valoarea facturii pentru fiecare zi de intarziere. Facturile vor fi trimise prin posta cu confirmare de primire si prin e-mail la adresa precizata de client, in ziua emiterii acesteia.
3.1.3 Taxa de suspendare temporara a unei legaturi de comunicatii de date:
3.1.3.1. CLIENTUL poate solicita suspendarea temporara a uneia sau mai multor legaturi de comunicatii de date din cele indicate la art. 1, pe o perioada maxima de 1 luna, cu un preaviz de minim 7 zile inainte de data suspendarii. Pe perioada suspendarii BRUNO TELECOM nu va emite facturi pentru respectiva sau respectivele legaturi de comunicatii de date.
3.1.3.2. BRUNO TELECOM nu va percepe taxe pentru suspendare temporara.
3.1.3.3. Suspendarea temporara atrage incetarea curgerii termenului contractat pentru respectiva sau respectivele legaturi de comunicatii de date, conducand la prelungirea automata a duratei contractate, dupa incetarea suspendarii, pentru respectiva sau respectivele legaturi de comunicatii de date, cu perioada in care serviciul a fost suspendat.
3.1.4. Taxa de mutare a unei locatii
3.1.4.1. Solicitarea CLIENTULUI de mutare a unei locatii poate atrage costuri de dezinstalare si de instalare a noii legaturi de comunicatii de date, dar nu va fi considerata ca o renuntare a CLIENTULUI la respectiva legatura de date sau la o locatie. Taxele de dezinstalare si instalare, care se vor constitui in taxa de mutare, se vor stabili in urma unui studiu de fezabilitate elaborat de BRUNO TELECOM.
3.1.4.2. In caz de mutare a unei locatii, contravaloarea serviciilor de comunicatii de date stabilita la art. 3.1.2.1 poate fi modificata de BRUNO TELECOM.
Articolul 4 - Obligatiile partilor
4.1. BRUNO TELECOM se obliga:
- Sa asigure instalarea sistemului de comunicatii de date in termenul stabilit la art. 2.3 exclusiv in cazul in care CLIENTul utilizeaza echipamentele BRUNO TELECOM;
- Sa asigure serviciul de comunicatii de date intre locatiile CLIENTULUI mentionate in art. 2.1 si conform conditiilor mentionate in art. 2.6;
- Sa asigure functionarea solutiei de comunicatii de date conform art. 2.8 si art. 2.9;
- Sa asigure confidentialitatea datelor apatinand CLIENTULUI in cadrul retelei proprii de comunicatii.
- Sa respecte intocmai obligatiile rezultate din derularea prezentului contract.
4.2. CLIENTUL se obliga:
- Sa asigure instalarea sistemului de comunicatii de date in termenul stabilit la art. 2.3 in cazul in care utilizeaza echipamente proprii. Neexecutarea de catre CLIENT a acestei obligatii exonereaza BRUNO TELECOM de orice raspundere cu privire la executarea prezentului contract si atrage dreptul BRUNO TELECOM de a solicita CLIENTULUI plata de daune-interese;
- Sa achite contravaloarea instalarii sistemului de comunicatii in conditiile art. 3.1.1
- Sa achite lunar contravaloarea serviciilor de comunicatii de date, a taxelor de colocare si a taxelor de utilizare a echipamentelor;
- Sa achite taxa de dezinstalare;
- Sa semnaleze catre BRUNO TELECOM in cel mai scurt timp orice defectiune aparuta.
- Sa semneze, dupa caz, Procesul-verbal de predare-primire a echipamentelor BRUNO TELECOM
- Sa permita BRUNO TELECOM verificarea starii bunurilor predate CLIENTULUI , oricand acesta o va solicita
- Se obliga sa confirme catre BRUNO TELECOM ca bunurile ce fac obiectul prezentului contract se afla in posesia sa in momentul circularizarii efectuate de BRUNO TELECOM cu ocazia inventarului sau de patrimoniu
- Sa respecte intocmai obligatiile rezultate din derularea prezentului contract.
- Sa returneze catre BRUNO TELECOM echipamentele proprietatea acesteia primite spre utilizare, atat la cererea BRUNO TELECOM, cat si la incetarea contractului, pe baza de proces-verbal de predare-primire.
- Sa asigure toate conditiile (acorduri proprietari cladire pentru instalare: cabluri, trasee de cabluri, antene, switchuri, etc.) pentru realizarea solutiei de comunicatii de date in termenul stabilit contractual pentru cazul in care conectarea fizica intre locatiile CLIENTULUI si cele mai apropiate puncte de acces in reteaua BRUNO TELECOM intra in sarcina BRUNO TELECOM
- Sa nu perceapa chirie pentru echipamentele BRUNO TELECOM (antena, traseu de cablu si locatia echipamentului indoor) si sa nu permita proprietarului sediului in care CLIENTUL isi desfasoara activitatea sa perceapa chirie pentru echipamentele BRUNO TELECOM instalate pe cladirea acestuia. In situatia in care proprietarul sediului percepe chirie pentru echipamentele BRUNO TELECOM, atunci plata acesteia cade in sarcina exclusiva a CLIENTULUI .
- Sa achite amenzile rezultate in urma incalcarii vreunei reguli din cadrul retelei de date, conform Anexei 1: "Reguli in retea".
Articolul 5 - Raspunderea contractuala
5.1. CLIENTul este singurul raspunzator pentru informatiile transmise prin reteaua BRUNO TELECOM.
5.2. BRUNO TELECOM este raspunzator de asigurarea serviciului de comunicatie de date exclusiv pentru solutia de comunicatii de date furnizata CLIENTULUI in conditiile mentionate la art. 2.
5.3. BRUNO TELECOM nu este raspunzator pentru alterarea informatiilor transportate in exteriorul sistemului propriu de comunicatii de date.
5.4. In cazul neachitarii la termen de catre CLIENT a contravalorii facturilor emise de BRUNO TELECOM, BRUNO TELECOM va fi indreptatit sa suspende executarea contractului pana la efectuarea platii de catre CLIENT, imediat, fara preaviz sau drept de compensare pentru CLIENT. In situatia in care intarzierea la plata este mai mare de 20 de zile, BRUNO TELECOM, in baza art. 10 lit.b, va putea invoca rezilierea de drept a contractului, fara a fi obligat la plata vreunei despagubiri catre CLIENT. CLIENTul va fi obligat la plata contravalorii facturilor scadente si neachitate de acesta, a penalitatilor aferente, la care se adauga contravaloarea prejudiciului cauzat BRUNO TELECOM ce va fi calculat astfel:
5.4.1. Partile convin ca valoarea prejudiciului cauzat BRUNO TELECOM este egala cu contravaloarea lunara a serviciului de comunicatii de date si acces la Internet stabilita la art. 3.1.2.1 pentru perioada contractata neefectuata, respectiv perioada dintre momentul incetarii contractului si durata contractului stabilita la art.8. Daca echipamentele utilizate de CLIENT au fost instalate de BRUNO TELECOM, CLIENTul va fi obligat si la plata taxei de dezinstalare.
5.4.2. In cazul in care echipamentele utilizate de CLIENT nu sunt proprietatea BRUNO TELECOM, partile convin ca valoarea prejudiciului cauzat BRUNO TELECOM este egala cu contravaloarea taxelor de colocare stabilita la art. 3.1.2.2 pentru perioada contractata neefectuata, respectiv perioada dintre momentul incetarii contractului si durata contractului stabilita la art.8. Daca echipamentele utilizate de CLIENT au fost instalate de BRUNO TELECOM, CLIENTul va fi obligat si la plata taxei de dezinstalare.
5.4.3. In cazul in care echipamentele utilizate de CLIENT sunt proprietatea BRUNO TELECOM, partile convin ca valoarea prejudiciului cauzat BRUNO TELECOM este egala cu contravaloarea taxelor de utilizare a echipamentelor stabilita la art. 3.1.2.3, pentru perioada contractata neefectuata, respectiv perioada dintre momentul incetarii contractului si durata contractului stabilita la art.8. Daca echipamentele utilizate de CLIENT au fost instalate de BRUNO TELECOM, CLIENTul va fi obligat si la plata taxei de dezinstalare.
5.5. In cazul renuntarii CLIENTULUI la o legatura de comunicatii de date inainte de expirarea duratei minime contractate pentru aceasta, CLIENTUL va putea fi obligat la plata de despagubiri catre BRUNO TELECOM ce vor fi calculate, astfel:
- conform art. 5.4.1 si 5.4.2. si 5.4.3., atunci cand acestea se aplica, pentru perioada contractata neefectuata, respectiv perioada dintre momentul cererii de renuntare la legatura de comunicatii de date respective si durata minima contractata pentru acea legatura.
5.6. CLIENTUL este singur rapunzator de functionarea, paza si siguranta echipamentelor proprii, BRUNO TELECOM neavand nici o responsabilitate in acest sens.
5.7. CLIENTUL este direct raspunzator de orice vatamare adusa echipamentelor BRUNO TELECOM aflate in posesia sa.
5.8. In caz de nereturnare de catre CLIENT a acestor echipamente in termen de cel mult 10 zile de la incetarea contractului sau data cererii emise de BRUNO TELECOM, acesta va fi obligat la plata de despagubiri catre BRUNO TELECOM in cuantum de 0,5% pe zi de intarziere calculate asupra valorii totale a echipamentelor nereturnate.
Articolul 6 - Forta Majora
Forta majora, convenita ca fiind acel eveniment absolut imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a contractului, care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile asumate prin contract, exonereaza de raspundere partea care o invoca in conditiile legii.
Partea care invoca forta majora va aduce la cunostinta celeilalte parti aparitia cazului de forta majora, in maxim 48 de ore de la producere si va remite acesteia confirmarea Camerei de Comert si Industrie privind existenta cazului de forta majora in termen de maximum 5 zile de la aparitia cazului de forta majora.
Daca durata confirmata a existentei cazului de forta majora este mai mare de 10 zile, partile se vor reuni in mod obligatoriu pentru a decide conditiile continuarii contractului sau incetarea acestuia.
Exonerarea de raspundere opereaza numai pe durata existentei cazului de forta majora.
Articolul 7 - Notificari
In intelesul prezentului contract orice notificare/comunicare adresata de o parte celeilalte va fi considerata valabil indeplinita daca va fi transmisa la adresa mentionata la inceputul prezentului contract prin posta-curierat rapid sau sub forma de scrisoare recomandata cu confirmare de primire.
Comunicarile/notificarile verbale nu sunt luate in considerare de nici una din parti, daca nu sunt confirmate prin modalitatea prevazuta mai sus.
Articolul 8 - Durata Contractului si intrarea in vigoare
Prezentul contract intra in vigoare la data semnarii sale de catre ambele parti si are o durata de 12 luni.
Contractarea de catre CLIENT de noi legaturi de comunicatii de date fata de cele mentionate la art. 1 atrage prelungirea prezentului contract exclusiv pentru respectivele locatii pe durata minima stabilita mai sus, cu exceptia cazului in care partile convin in scris de comun acord altfel.
In cazul in care intervine o suspendare temporara, conform art. 3.1.4, contractul va fi prelungit automat in conditiile art. 3.1.4.3. exclusiv pentru respectiva sau respectivele legaturi de comunicatii de date, daca durata minima contractata a acesteia/acestora nu a expirat la momentul ajungerii la termen a prezentului contract.
Incetarea contractului pentru una din legaturile de comunicatii de date mentionate la art. 1 nu atrage incetarea contractului in integralitatea lui decat daca intervine unul din cazurile prevazute la art.10.
Acest contract poate fi prelungit automat cu perioade similare de timp, daca nici una din parti nu notifica celeilalte o intentie contrara, cu minimum 60 de zile inainte de expirarea perioadei de valabilitate in curs.
Articolul 9 - Confidentialitatea
Partile vor pastra confidentiale si nu vor divulga catre terte parti informatiile confidentiale provenite de la oricare din ele in cursul derularii prezentului contract.
Partile vor pastra confidentialitatea tuturor documentelor privind executarea contractului, indiferent de natura acestora si indiferent de suportul documentelor.
Orice divulgare externa de informatii se va efectua numai cu consimtamantul scris acordat in prealabil de catre partea de la care provine informatia.
In cazul in care una din parti isi incalca obligatia de pastrare a confidentalitatii, incalcare constatata prin hotarare judecatoreasca, este obligata sa plateasca daune interese care sa acopere prejudiciul creat celeilalte parti.
Incalcarea clauzei de confidentialitate poate constitui motiv de reziliere a contractului, daca partea prejudiciata o cere in conditiile art.10 lit.b.
Articolul 10 - Conditiile de incetare a contractului
Prezentul contract poate inceta:
a) Prin denuntare unilaterala din partea BRUNO TELECOM daca fata de CLIENT se declanseaza procedura de lichidare sau acesta este declarat in stare de incapacitate de plati ori in faliment;
b) Prin reziliere de drept, cu un preaviz de 30 de zile inainte de data incetarii contractului si fara a fi necesara interventia instantei, invocata de una din parti in cazul in care cealalta parte nu isi indeplineste sau isi indeplineste in mod necorespunzator obligatiile contractuale, cu obligarea partii in culpa la plata de daune-interese. Rezilierea nu va avea nici un efect asupra obligatiilor scadente dintre parti;
c) De plin drept in cazul in care BRUNO TELECOM isi pierde licenta de operare prin retragerea si/sau expirarea acesteia;
d) Prin acordul scris al partilor;
e) Prin ajungere la termen, daca partile nu convin asupra prelungirii duratei contractului.
f) In orice alte cazuri prevazute in mod expres in prezentul contract.
Indiferent de modalitatea de incetare a contractului, incetarea nu va afecta obligatiile scadente dintre parti.
Articolul 11 - DATE CU CARACTER PERSONAL
11.1. BRUNO TELECOM nu va face publice numele, adresa si numarul de telefon ale CLIENTULUI, cu exceptia cazurilor prevazute de lege sau expres acceptate de catre CLIENT.
Articolul 12 - Cesiunea Contractului
Partile nu pot cesiona unui tert drepturile si obligatiile stabilite prin prezentul contract fara acordul prealabil, scris, al celeilalte parti, sub sanctiunea nulitatii cesiunii.
Articolul 13 - Rezolvarea litigiilor
Litigiile de orice natura decurgand din derularea, interpretarea si executarea prezentului contract sau in legatura cu acesta, care nu pot fi rezolvate pe cale amiabila de catre reprezentantii desemnati de catre parti, vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Bucuresti.
Articolul 14 - Modificarea Contractului
Partile sunt de acord ca orice modificare sau completare a prevederilor acestui Contract se va realiza in scris prin act aditional, semnat de reprezentantii autorizati ai ambelor parti.
Modificarile contractului constituie parti integrante ale acestuia si intra in vigoare la data semnarii lor de ambele parti.
Incheiat azi __________________ la Bucuresti, in doua exemplare cu valoare de original, cate unul pentru fiecare parte contractanta.
Anexa 1
REGULI IN RETEAUA BRUNO TELECOM
REGULI AMENZI
Nu se injura pe chat in canalul principal, nu se vorbeste in zeflemea sau ironic cu celelalte persoane de pe chat! 30 Euro
Nu se umbla la infrastructura retelei! 300 Euro
Nu se face share la pornografie! 50 Euro
Nu se face hacking, scanare de porturi, flood, DoS, virusari voluntare in retea! 50 Euro
Nu se modifica setarile din calculatoarele personale! 30 Euro
NU SE FAC EXCEPTII DE LA ACESTE REGULI !!
S.C. BRUNO TELECOM S.R.L. CLIENT"
Vi se par sau nu ilegale acele "amenzi" ???
Mi s-a raspuns ca se va da chitante (providerul) pentru amenzi... iar banii ii va pastra providerul.
Chestia e ca a fost o cearta pe chatul retelei referitor la injuraturi iar parerea mea e ca providerul face asta doar ca "bage frica-n pustani".
