Buna ziua,
Un prieten a inchiriat un birou. In momentul inchirierii, a specificat (doar verbal) ca nu are nevoie de spatiul respectiv decat pt 3 luni. In contract era scris ca termenul de inchiriere expira pe data de 20.8.2015, adica dupa fix 3 luni.
Problema este urmatoarea: pe o alta pagina a contractului, pe care prietenul meu nu a citit-o, e specificat ca acest contract nu expira automat la 20.8.2015, iar chiriasul trebuie sa informeze proprietarul (in cazul acesta proprietarul este o firma) cu 2 luni inainte de renuntarea la contract.
In concluzie, firma de la care a inchiriat biroul il obliga sa plateasca chirie pt inca 3 luni.
Intrebarea mea ar fi: se poate face ceva pentru anularea contractului respectiv, sau prietenul meu e obligat sa plateasca inca 3 luni chirie?
Va multumesc
Contact de inchiriere reinnoit automat
Who is online
Users browsing this forum: Amazon [Bot] and 3 guests