ajutor
ajutor
Salutare toturor !
sunt studenta anul intai la drept la o facultate (nu ii spun numele) ,oricum o facultate de prestigiu din Bucuresti .
Va intreb si eu cum ati invat voi ca eu personal sunt putin speriata de volumul mare de materie.
Nu stiu cum sa procedez . Ma gandesc ca trebuie invata toata materia sau trebuie sintetizata ,mai ales daca e sa invat in totalitate materia cum sa fac ? In afara faptului ca citesc mereu si am memorat-o care este destul de greu ...
alta solutie nu este
adik ma gandeam poate aveti voi o solutie pt a memora cat mai mult sau a intelege cat mai mult
multumesc pt intelegere si pt eventualele raspunsuri
sunt studenta anul intai la drept la o facultate (nu ii spun numele) ,oricum o facultate de prestigiu din Bucuresti .
Va intreb si eu cum ati invat voi ca eu personal sunt putin speriata de volumul mare de materie.
Nu stiu cum sa procedez . Ma gandesc ca trebuie invata toata materia sau trebuie sintetizata ,mai ales daca e sa invat in totalitate materia cum sa fac ? In afara faptului ca citesc mereu si am memorat-o care este destul de greu ...
alta solutie nu este
adik ma gandeam poate aveti voi o solutie pt a memora cat mai mult sau a intelege cat mai mult
multumesc pt intelegere si pt eventualele raspunsuri
Incerca sa-ti fixezi prima data terminologia. Cumpara dictionare juridice si ori de cate ori nu intelegi o expresie, un cuvant (si iti spun eu ca asta se va intampla des) uita-te in dictionar.
Primul lucru pe care il vei constata este ca multe cuvinte sunt folosite cu un alt sens decat cel pe care il cunosteai tu.
Unele nu le gasesti nici in dictionare si va trebui sa te uiti prin cursuri.
Spre exemplu te-ar duce gandul ca din formularea "Actele de procedura indeplinite de un judecator necompetent sint nule" (art. 105 Cod pr. civ) - ar trebui sa intelegi ca s-au incalcat regulile de competenta ?
Primul lucru pe care il vei constata este ca multe cuvinte sunt folosite cu un alt sens decat cel pe care il cunosteai tu.