Doresc sa fac stagiatura la un avocat penalist
Doresc sa fac stagiatura la un avocat penalist
Buna ziua!
Sunt studenta in anul IV la Universitatea Cuza din Iasi - Facultatea de Drept. In iunie 2008 voi absolvi si voi sustine lucrarea de licenta cu tema "Aplicarea art. 5 al CEDO in dreptul procesual penal roman. Garantarea dreptului la libertate". De-a lungul anilor de facultate am luat parte la activitati privitoare la drept penal (precum concursul Hexagon - sectia dreptul penal) si am facut practica 2 ani de zile la un cabinet de avocat din Iasi, specializat de asemenea pe drept penal.
As dori sa dau examenul de admitere in profesie in noiembrie 2008 in Baroul Bucuresti si as dori sa fac stagiatura la un avocat sau la o societate civ. de av. unde sa am ocazia sa ma specializez tot pe drept penal, intrucat acesta ma motiveaza si ma reprezinta cel mai bine.
Aveti sugestii la cine as putea sa trimit cv-ul? Sau puteti sa ma ajutati cu vreo cateva nume de avocati penalisti din Bucuresti la care as putea indrazni sa incerc?
Va multumesc frumos.
Sunt studenta in anul IV la Universitatea Cuza din Iasi - Facultatea de Drept. In iunie 2008 voi absolvi si voi sustine lucrarea de licenta cu tema "Aplicarea art. 5 al CEDO in dreptul procesual penal roman. Garantarea dreptului la libertate". De-a lungul anilor de facultate am luat parte la activitati privitoare la drept penal (precum concursul Hexagon - sectia dreptul penal) si am facut practica 2 ani de zile la un cabinet de avocat din Iasi, specializat de asemenea pe drept penal.
As dori sa dau examenul de admitere in profesie in noiembrie 2008 in Baroul Bucuresti si as dori sa fac stagiatura la un avocat sau la o societate civ. de av. unde sa am ocazia sa ma specializez tot pe drept penal, intrucat acesta ma motiveaza si ma reprezinta cel mai bine.
Aveti sugestii la cine as putea sa trimit cv-ul? Sau puteti sa ma ajutati cu vreo cateva nume de avocati penalisti din Bucuresti la care as putea indrazni sa incerc?