In urma unor reparatii administratorul a decis impunerea la plata a 500000 lei lunar (pina s-ar face o suma de 2500000 lei). Avind in vedere ca eu nu sunt de acord cu aceste reparatii, existind pe rol si o contestatie la primarie vreau sa platesc doar strict cheltuielile de intretinere nu si cele de reparatii. Administratorul refuza sa specifice clar pe chitanta ce reprezinta suma, presupun ca are drept scop impunerea de penalizari. De precizat ca administratorul nu e de buna credinta (a refuzat chiar inregistrarea unor cereri) si in plus pare sa aiba si "prieteni" prin primarie.
Intrebarile mele sunt:
1. Cheltuielile de reparatii si cele de intretinere se trec pe chitante separate? daca da, cum pot obliga administratorul sa faca acest lucru?
2. Daca administratorul refuza sa specifice pe chitanta semnificatia sumei cum pot sa fiu sigur ca e foarte clar ca am platit cheltuielile de intretinere astfel incit sa nu ma trezesc cu penalizari la intretinere?
3. Daca dministratorul nu a raspuns in termenul legal de 5 zile la o contestatie privind cuantumul cheltuielilor de intretinere ce efect legal are acest lucru, se aproba tacit contestatia?
Oare chiar nu se poate face nimic impotriva unui administrator care sa crede pe mosia lui?
Va multumesc.
Abuzuri, abuzuri, abuzuri
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest