un sfat as avea nevoie de la dv.
e cazul sa astept despagubire pentru faptul ca am fost ranit de un cutit cumparat de la Metro si fabricat in Germania, tinandu-l doar de manerul sau nprotectorn?
produs de: Kuchen Systeme
importat de: bickel wolf prodimpex srl
ulterior l-am investigat si am vazut ca lama lui ascutita se prelungeste de-a lungul manerului.
ma sfatuiti sa-l duc inapoi la magazin sau sa-l mai pastrez ca proba?
cutit profesional vandut de metro-taie si cu manerul!!!
Parerea mea este ca ar trbui sa mergi cu el la societatea importatoare cu factura si certificatul de calitate al produsului si sa faci in primul rand o reclamatie . Faptul ca taisul cutitului se prelungeste si n zona manerului este posibil sa fie un viciu de fabricatie. Abia dupa aceea, te poti indrepta impotriva societatii importatoare ( pentru ca si aceasta la randul ei era datoare sa verifice calitatea produselor comercializate) in justitie pentru daune. Dar este putin probabil sa reusesti asa ceva pe cale civila, poate pe cea penala pentru ranire dar si in acest caz situatia este discutabile. Consider ca cel mai bine este sa stai de vorba cu directorul importatorului si sa ti se rezolve problema.
michell eu cred ca principala vina revine fabricantului din Germania, apoi Metro ca mi l-a vandut. dupa cum spui cred ca m-as plimba pana la acest intermediar si atat, poate doar daca vii cu mine in calitate de avocat al meu sa vedem ce se intimpla, altfel m-as simti cum as cere ceva ce nu-mi revine.
dar OPC n-ar trebui sa se ocupe de toata problema astfel incat eu sa ma ocup de ale mele? in schimb, imi trimite un raspuns evaziv sa zic asa, la aceeasi intrebere a mea, in care sunt asigurat ca Metro imi va primi inapoi obiectul si ca am avut dreptate.
(ma simt mult mai bine dupa raspunsul de la OPC, sunt in al 9-lea cer!)
dar OPC n-ar trebui sa se ocupe de toata problema astfel incat eu sa ma ocup de ale mele? in schimb, imi trimite un raspuns evaziv sa zic asa, la aceeasi intrebere a mea, in care sunt asigurat ca Metro imi va primi inapoi obiectul si ca am avut dreptate.
(ma simt mult mai bine dupa raspunsul de la OPC, sunt in al 9-lea cer!)
Sigur ca este vina producatorului... Eu nu sunt avocat asa ca nu am cum sa te reprezint... Daca OPC ti-a trimis acest raspuns atunci inseamna ca va trebui sa mergi la Metro cu aparatul respectiv pentru a-l schimba... Bine este ca in momentul in care vei merge la ei sa faci si o reclamatie scrisa in care sa specifici ca datorita viciului de fabricatie te-ai accidentat si sa iei cu tine si raspunsul pe care l-ai primit de la OPC...
(problema trebuie sa o rezolvi singur... pentru OPC astea sunt chestii prea marunte)
(problema trebuie sa o rezolvi singur... pentru OPC astea sunt chestii prea marunte)
E foarte bine ca cei de la OPC au rezolvat problema. E un pas spre bine. Insa faptul ca ati fost ranita nu a fost pus in discutie de nimeni. La noi in Romania acest lucru este privit inca cu reticenta si s-au intamplat cazuri cand anumite persoane au fost luate in ras. Ei considera taietura cu cutitul ca ar fi o problema minora, si ca din moment ce v-au skimbat produsul considera ca nu mai este nici o problema. Acum nu stiu ce este de facut. Legislatia in domeniu este cam evaziva. Si populatia ar trebuie sa reclama mai des intamplarile de acest gen pentru ca cei care ne guverneaza sa ia in considerare faptul ca legislatie trebuie modificata, in sensul ca trebuie sa fie mai la obiect. Ar trebuie ca intr-un act normativ de acest gen sa se mentioneze expres ca in cazul in care o persoana este ranita ea trebuie sa fie despagubita in urmatoarele conditii, etc, etc, etc. Asteptam sa se intample acest lucru si sa putem fi despagubiti in aceste cazuri la fel ca in strainatate. Pai acolo daca patesti ceva de genul asta nu se exista sa nu fii despagubit.
E regretabila patania ta, insa cred ca TREBUIE sa iei atitudine in aceasta problema.
In primul rand, sper ca mai ai factura emisa de catre Metro. Despre Certificat de Calitate (de fapt, conform reglementarilor in vigoare se numeste "Declaratie de Conformitate") nu te intreb fiindca este putin probabil a fi primit asa ceva.
Deci, dat fiind faptul ca deja te-ai adresat OPC-ului care ti-a dat acel raspuns evaziv, ce-ti ramane de facut este a te adresa vanzatorului (Metro, in speta) si a-i cere inlocuirea produsului cu altul bun (adica "conform").
Cat despre ranirea suferita, banuiesc ca nu mai ai cum face ACUM dovada respectiva, asa ca probabil o s-o lasi balta sub acest aspect.
Vezi, ai grija si verifica data cand ai cumparat acel cutit, fiindca e posibil ca reclamatia ta sa nu mai poata fi luata in considerare.
Cu stima,
In primul rand, sper ca mai ai factura emisa de catre Metro. Despre Certificat de Calitate (de fapt, conform reglementarilor in vigoare se numeste "Declaratie de Conformitate") nu te intreb fiindca este putin probabil a fi primit asa ceva.
Deci, dat fiind faptul ca deja te-ai adresat OPC-ului care ti-a dat acel raspuns evaziv, ce-ti ramane de facut este a te adresa vanzatorului (Metro, in speta) si a-i cere inlocuirea produsului cu altul bun (adica "conform").
Cat despre ranirea suferita, banuiesc ca nu mai ai cum face ACUM dovada respectiva, asa ca probabil o s-o lasi balta sub acest aspect.
Vezi, ai grija si verifica data cand ai cumparat acel cutit, fiindca e posibil ca reclamatia ta sa nu mai poata fi luata in considerare.
Cu stima,
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests