tinuta obligatorie

Discutii filosofice pe teme actuale.
Post Reply
bianca_r

tinuta obligatorie

Post by bianca_r » 06 Aug 2007, 12:12

sunt studenta si fac un stagiu de practica la o destul de mare societate de avocatura.Tinuta e obligatorie.Am venit in fiecare zi la camasa si costum, desi nu prea imi palce sa ma tot repet in vestimentatie.Activitatea mea consta mai mult in munca de birou.Asa ca intr-o zi, fortata de imprejurari extreme(a se citi stau la parter si dragul vecin de sus a uitat sa inchida apa,deci inundatie la mine in apartament si implicit in dulapul cu haine )mi-am permis sa vin in blugi.Mare greseala. M-a luat o asistenta la rost inca de pe culuarele companiei, cum de am avut tupeul sa vin imbracata asa.Tb sa mentionez ca blugii nu erau rupti, cu paiete, sau tinte, ci erau chiar decenti. Nu mi s-a parut corect avand in vedere ca nu reprezint compania in relatiile cu exteriorul, stau mai mult in birou, si nici nu sunt plaitita. Paote gresesc.Ce parere aveti?

serafim

Post by serafim » 06 Aug 2007, 12:16

nefiind angajata lor ROI-ul lor (regulamentul de ordine interioara ) in care probabil specifica vestimentatia...nu iti este aplicabil...
omeneste...nici mie nu mi-ar conveni sa-mi apara vreunul in blugi dar, o astfel de situatie de "forta majora" trebuie inteleasa...mai ales fiind prima abatere...si probabil si ultima :grin:

agenda

Post by agenda » 06 Aug 2007, 12:27

nu este deloc corect! (eu sunt rebela din fire)! insa avand in vedere ca esti in perioada de staj si ca acesta il desfasori intr-o societate mare de avocatura, pararea mea este ca trebuie sa inveti cat mai mult de la ei si sa nu te intereseze chestiunile astea mai mici! sa nu le bagi in seama!
cred ca merita! parerea mea!

serafim

Post by serafim » 06 Aug 2007, 12:30

:grin: agendo...degeaba nu o intereseaza pe ea daca...ii intereseaza pe aia...ca aia sau luat de biata fata....poate data urmatoare ii va spune fata fa-ti altundeva practica ..... :grin:

agenda