tranzactie va rog un sfat

Familiei
Post Reply
marielena

tranzactie va rog un sfat

Post by marielena » 03 Aug 2006, 14:47

va rog daca puteti sa-mi dati un sfat
am introdu actiunea de divort din nou(am mai incercat sa divortez in anul 2000 dar m-am impacat in recurs si mare greseala am facut, dar nu mai conteaza) fara partaj.
insa sotul doreste sa facem o tranzactie cu privire la bunurile comune cu care sunt si eu de acord
insa ce nu stiu este urmatorul lucru:
acesta tranzactie trebuie sa o fac la notar?
sau pot sa o fac eu cu el si sa o depunem la instanta care judeca divortul?
va multumesc frumos

aiurel

Post by aiurel » 03 Aug 2006, 14:52

Este suficienta daca este facuta intre voi doi si fara a merge si la notar.
O prezentati instantei la urmatorul termen.

sensi

Post by sensi » 03 Aug 2006, 22:10

chiar daca instanta respectiva nu este investita si cu judecarea partajului?
scuzati daca e o prostie dar sunt incepator si traba asta tine de practica
multumesc

ildi

Post by ildi » 04 Aug 2006, 19:10

Faceti cum spune Aiurel, majoritatea instantelor admit si conventia de partaj.

P.S. Este bine de stiut insa, ca unii judecatori dispun disjungerea, motivand ca partajul se solutioneaza dupa ce hot. de divort ramane definitiva si irevocabila, chiar daca partile se inteleg cu privire la impartirea bunurilor.
Practica difera, cel putin pe la noi nu se solutioneaza divortul impreuna cu partajul.

LUMINITA2006

Post by LUMINITA2006 » 05 Aug 2006, 10:30