Ce nu am invatat noi niciodata si ce sau cum ar fi trebuit
Ce nu am invatat noi niciodata si ce sau cum ar fi trebuit
As trece aici toate cursurile , dar mi-e rusine . Oricum , as propune sa trecem aici tot ce a trecut in desuetudine, sau urmeaza sa treaca.
Si cum ar fi trebuit sa ne fie prezentata materia ca sa nu ne displaca asa de mult incat sa o boicotam, prin neprezentare, neparcurgere, sau nepromovare-asta ar fi varianta cea mai grava, la care as dori eu sa ma opresc .
Cu alte cuvinte: cum ar fi trebuit sa arate scoala, daca am fi facut-o si noi .Nu ca am fi noi mai destepti decat profesorii, sau ei mai destepti decat noi, ci noi la fel de pretentiosi cu ei, ca si ei cu noi.
Si cum ar fi trebuit sa ne fie prezentata materia ca sa nu ne displaca asa de mult incat sa o boicotam, prin neprezentare, neparcurgere, sau nepromovare-asta ar fi varianta cea mai grava, la care as dori eu sa ma opresc .
Cu alte cuvinte: cum ar fi trebuit sa arate scoala, daca am fi facut-o si noi .Nu ca am fi noi mai destepti decat profesorii, sau ei mai destepti decat noi, ci noi la fel de pretentiosi cu ei, ca si ei cu noi.
Pe mine cel mai tare m-au enervat unele carti.
In top, e o carte cu coperti cartonate.Groaznic ! N-o puteam lua in geanta, n-o puteam tine deschisa cu o singura mana, ca sa mai pot face si altceva in timpul lecturii, n-o voia nimeni la schimb&...deci am lasat-o deoparte.
Alta, avea copertile prea moi-iti trebuia o dexteritate deosebita sa dai pagina si sa ramana deschisa in pozitia optima citirii ;in plus, chiar si-o carte trebuie sa aiba un pic de personalitate, sa-ti opuna un pic de rezistenta, nu chiar ca cea cu coperta cartonata, dar &... ;in fine, a ramas necitita si asta.
O alta carte era prea mare si eu trecusem de la rucsac la poseta - n-a mers&..., iar alta, era prea mica-intra in poseta, dar o confundam tot timpul cu pudriera, deci-la gunoi !
O carte mai draguta a avut sanse clare de-a ramane pe noptiera mai mult timp ; coperta arata magnific, dar&...avea prea multi autori si m-am gandit ca n-am eu discernamantul sa-mi dau seama care zice mai bine, stii tu cum e cu doctrina&...asa ca am renuntat sa ma las tulburata, deci, si-n acest caz, bani aruncati !
La un moment dat stiu ca mi-a placut la nebunie o carte-in sfarsit avea aproape tot ce mi-ar fi putut placea la o carte-coperta cu poze, autor in viata, un titlu scurt, dar&...ghinion, avea mai multe volume.
In concluzie, cartea perfecta nu exista !Asadar, nu trebuie cautata, cumparata, citita, recitita, subliniata, conspectata sau, Doamne fereste, recomandata si altora pentru a-i deruta.
Iar cu scoala si cu profesorii e absolut la fel ca si cu cartile !
Donnt hate me!
In top, e o carte cu coperti cartonate.Groaznic ! N-o puteam lua in geanta, n-o puteam tine deschisa cu o singura mana, ca sa mai pot face si altceva in timpul lecturii, n-o voia nimeni la schimb&...deci am lasat-o deoparte.
Alta, avea copertile prea moi-iti trebuia o dexteritate deosebita sa dai pagina si sa ramana deschisa in pozitia optima citirii ;in plus, chiar si-o carte trebuie sa aiba un pic de personalitate, sa-ti opuna un pic de rezistenta, nu chiar ca cea cu coperta cartonata, dar &... ;in fine, a ramas necitita si asta.
O alta carte era prea mare si eu trecusem de la rucsac la poseta - n-a mers&..., iar alta, era prea mica-intra in poseta, dar o confundam tot timpul cu pudriera, deci-la gunoi !
O carte mai draguta a avut sanse clare de-a ramane pe noptiera mai mult timp ; coperta arata magnific, dar&...avea prea multi autori si m-am gandit ca n-am eu discernamantul sa-mi dau seama care zice mai bine, stii tu cum e cu doctrina&...asa ca am renuntat sa ma las tulburata, deci, si-n acest caz, bani aruncati !
La un moment dat stiu ca mi-a placut la nebunie o carte-in sfarsit avea aproape tot ce mi-ar fi putut placea la o carte-coperta cu poze, autor in viata, un titlu scurt, dar&...ghinion, avea mai multe volume.
In concluzie, cartea perfecta nu exista !Asadar, nu trebuie cautata, cumparata, citita, recitita, subliniata, conspectata sau, Doamne fereste, recomandata si altora pentru a-i deruta.
Iar cu scoala si cu profesorii e absolut la fel ca si cu cartile !
Donnt hate me!

Se pare ca sunt singur
Din nou.
Dar credeam ca mai sunt si altii care au refuzat cu incapatanare sa invete ceva pentru ca pur si simplu "Stiau" ca urmeaza sa se schimbe si nu are rost sa isi bata capul cu "prostii", despre care intuiau cam cum si de ce urmeaza sa se schimbe si apoi sa se imbunatateasca .
Ideea era de a incerca sa ii scutim de suferinta pe cei de acum care stiu cam ce ar trebui sa schimbe pentru ca ei sa nu isi mai bata capul cu prostii.
Poate reuseam sa facem o schita de mini - programa.
Si sa nu mai existe atatea carti cartonate/ne-cartonate pe care sa dai o gramada de bani si cu care sa iti pierzi timpul.
Poate ca cel mai indicat ar fi ca cei care invata la "statn, si nu stau la "invatat" sa le facao tabla de materii si celorlalti care nu au avut norocul sa intre la Stat.
Si a propos, stie cineva vreo institutie care sa isi bata capul cu programa in conditiile in care vine acquis-ul in vizita si pe la noi.
Nasa mea imi spunea ca Institutul de Stiinte ale Educatiei ar trebui a faca asta pentru pre-universitari sau nu numai pentru ei .
Cred ca tot eu le voi scrie dar nu stiu cand o sa mai am timp si pentru asta . Si poate se face un link pentru asta, un attachement ceva.Poate .
Dar credeam ca mai sunt si altii care au refuzat cu incapatanare sa invete ceva pentru ca pur si simplu "Stiau" ca urmeaza sa se schimbe si nu are rost sa isi bata capul cu "prostii", despre care intuiau cam cum si de ce urmeaza sa se schimbe si apoi sa se imbunatateasca .
Ideea era de a incerca sa ii scutim de suferinta pe cei de acum care stiu cam ce ar trebui sa schimbe pentru ca ei sa nu isi mai bata capul cu prostii.
Poate reuseam sa facem o schita de mini - programa.
Si sa nu mai existe atatea carti cartonate/ne-cartonate pe care sa dai o gramada de bani si cu care sa iti pierzi timpul.
Poate ca cel mai indicat ar fi ca cei care invata la "statn, si nu stau la "invatat" sa le facao tabla de materii si celorlalti care nu au avut norocul sa intre la Stat.
Si a propos, stie cineva vreo institutie care sa isi bata capul cu programa in conditiile in care vine acquis-ul in vizita si pe la noi.
Nasa mea imi spunea ca Institutul de Stiinte ale Educatiei ar trebui a faca asta pentru pre-universitari sau nu numai pentru ei .
Cred ca tot eu le voi scrie dar nu stiu cand o sa mai am timp si pentru asta . Si poate se face un link pentru asta, un attachement ceva.Poate .
Nu-ti fa probleme, Firtzy, noi ne-am prins cum sta treaba.Firtzy wrote:As trece aici toate cursurile , dar mi-e rusine .

Dreptul romanFirtzy wrote: Oricum , as propune sa trecem aici tot ce a trecut in desuetudine, sau urmeaza sa treaca.

1. Carti de colorat, Firtzy?Firtzy wrote:Si cum ar fi trebuit sa ne fie prezentata materia ca sa nu ne displaca asa de mult incat sa o boicotam, prin neprezentare, neparcurgere, sau nepromovare-asta ar fi varianta cea mai grava, la care as dori eu sa ma opresc .

2. N-ai boicotat tu materia. Te-a boicotat ea pe tine

Firtzy, acum e de discutat. Intr-o opinie, cei ce au facut ceva scoala au fost facuti de ea.Firtzy wrote: Cu alte cuvinte: cum ar fi trebuit sa arate scoala, daca am fi facut-o si noi .


1. Nu ca indiscutabil un prof stie mai multe decat un student, dar zic si eu.Firtzy wrote: Nu ca am fi noi mai destepti decat profesorii, sau ei mai destepti decat noi, ci noi la fel de pretentiosi cu ei, ca si ei cu noi.

2. Ar fi trebuit sa arate cum arata acum Oxford, Cambridge, Harvard sau Sorbonne.
Si sa promoveze doar 15% in fiecare an. Erau mai putine probleme dupa.
Eu zic sa scrii mesajul asta la fiecare topic, sa nu cumva sa ratam ocazia sa dam raspunsuri diferentiale.Firtzy wrote:PS Tocmai am terminat de repetat acest mesaj si la INM si la BAROU , tocmai in ideea ca eventualele raspunsuri ar fi cat mai bine sa fie diferentiate. Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar cred AR FI BINE SA NE INTERESEZE SI PE NOI CE INVATAM. POATE REUSIM SA SCHIMBAM CEVA.POATE .CHIAR IN BINE .
Recunosc ca partea cu "sa ne intereseze si pe noi ce invatam" imi eludeaza momentan meandrele concretului. Sunt realmente confuz si bulversat. Adica cum adica?
Iar cu schimbarea, eu zic sa nu va apucati sa schimbati nimic. Deocamdata functioneaza. Cu ceva rebuturi, dar functioneaza.
Daca va apucati sa o schimbati, cine stie ce-o iesi? mai ales daca initiatorul proiectului o fi deputat-agronom, am pus-o.
Am o veste proaspata pentru tine, Firtzy: Singurul lucru care ramane neschimbat e schimbarea.Firtzy wrote:Dar credeam ca mai sunt si altii care au refuzat cu incapatanare sa invete ceva pentru ca pur si simplu "Stiau" ca urmeaza sa se schimbe si nu are rost sa isi bata capul cu "prostii", despre care intuiau cam cum si de ce urmeaza sa se schimbe si apoi sa se imbunatateasca

Nu stiu daca mai esti student (




Acuma nici cu Penalul nu mi-as face mari probleme. vezi si tu ca in 2008 intra in vigoare noul cod penal.

Chestie e ca intratul n-are prea multe de-a face cu norocul.Firtzy wrote: Poate ca cel mai indicat ar fi ca cei care invata la "statn, si nu stau la "invatat" sa le facao tabla de materii si celorlalti care nu au avut norocul sa intre la Stat.
Picatul insa are multe de-a face cu ghinionul.


Scrie-le, Firtzy, nu te lasa.Firtzy wrote:Nasa mea imi spunea ca Institutul de Stiinte ale Educatiei ar trebui a faca asta pentru pre-universitari sau nu numai pentru ei .
Cred ca tot eu le voi scrie dar nu stiu cand o sa mai am timp si pentru asta . Si poate se face un link pentru asta, un attachement ceva.Poate .

Destepteaza-i tu

Nu-ti fa probleme, Firtzy, noi ne-am prins cum sta treaba.
2. N-ai boicotat tu materia. Te-a boicotat ea pe tine
Abia acum ?!Interesant!
Intr-o opinie, cei ce au facut ceva scoala au fost facuti de ea.
Adica au intrat...Si au iesit destepti ,nu?
2. Ar fi trebuit sa arate cum arata acum Oxford, Cambridge, Harvard sau Sorbonne.
Si de ce nu arata ??? Suntem mai prosti decat ei ???
Si sa promoveze doar 15% in fiecare an. Erau mai putine probleme dupa.
Cum ai ales procentul? La intamplare?
Ca bine zici.
Problema era ca atunci cand inveti sa nu uiti sa si gandesti daca ce inveti tu e bine sau nu.
Recunosc ca partea cu "sa ne intereseze si pe noi ce invatam" imi eludeaza momentan meandrele concretului. Sunt realmente confuz si bulversat. Adica cum adica?
In sfarsit,adica in sfarsit: TE-AI INTREABAT SI TU , CA UN OM CARE A CITIT TOT , INCEPAND CU CARTI DE COLORAT SI TERMINAND CU ...
CARE ESTE ROLUL DREPTULUI INTR-O SOCIETATE???
Iar cu schimbarea, eu zic sa nu va apucati sa schimbati nimic. Deocamdata functioneaza. Cu ceva rebuturi, dar functioneaza.
Daca va apucati sa o schimbati, cine stie ce-o iesi? mai ales daca initiatorul proiectului o fi deputat-agronom, am pus-o.
NO COMMENT. YOU ARE TO KIND.
MAI ALES ACUM CAND STAPANEAI SI TU BINISOR MATERIA.
CHIAR DACA :"Iar cu schimbarea, eu zic sa nu va apucati sa schimbati nimic. Deocamdata functioneaza. Cu ceva rebuturi, dar functioneaza.
Daca va apucati sa o schimbati, cine stie ce-o iesi? mai ales daca initiatorul proiectului o fi deputat-agronom, am pus-o."???
Nu stiu daca mai esti student (
) au ba (
), daca ai terminat (
) sau nu, insa... da-l naibii de civil, ca de vreo 3 ani se lucreaza la un nou proiect deCod Civil. E gata. Deci, vorba lui robin, la gunoi cu cartile de civil.
iNDISCUTABIL.SUNTEM TINERI CE NE PASA.
Acuma nici cu Penalul nu mi-as face mari probleme. vezi si tu ca in 2008 intra in vigoare noul cod penal.
AM TERMINAT FACULTATEA IN 1998 SAU AR FI TREBUIT, CEL PUTIN.SI DUPA CUM SPUI TU AR FI TREBUIT SA STAM CUMINTI ,ASA CA LA VREO 10 ANI [MINIMUM] SI SA NE DAM SEAMA CA TARAS NE INDREPTAM SPRE NISTE LUCRURI CARE LA HARVARD,...,NU SI BUCURESTI SE INVATA DE MULT: SI ANUME SA TE IMPLICI SI SA ITI ADAPTEZI VIITORUL LA NEVOILE TALE SI NU SA TE SURPRINDA.CUM M-AU SURPRINS PE MINE UNELE LUCRURI, CUM AR FI REVOLUTIA.
AI AUZIT DE TEORIA LUI KEYNES, STRATEGIA FORD, ETC.?
PURTATORUL DE STINDARD SE CAUTA .GASITORULUI RECOMPENSA !!!]
Picatul insa are multe de-a face cu ghinionul.
dar, in nici un caz, nu e vina ta.
NU.SI NICI A PARINTILOR MEI SI NICI A PARINTILOR PARINTILOR MEI SI NICI A URMASILOR MEI, DESI EI O SA PLATEASCA NEPUTINTA NOASTRA.
MULTUMESC.Sper ca nu mi-ai raspuns la provocarea mea prosteasca, doar ca sa ne arati ca decat sa se schimbe totul repede si bine, mai bine sa se schimbe totul incet si ... Cum o vrea societatea .
Ca e mai bine asa decat sa constituim grupuri de lucru, proiecte-pilot , de-astea.
Ne mai iese si noua un ban ca tineri avocati , nu?
Destepteaza-i tu
[/quote]
Quitters never wins.Winners never quits.

Firtzy wrote: Oricum , as propune sa trecem aici tot ce a trecut in desuetudine, sau urmeaza sa treaca.
1. Carti de colorat, Firtzy?Firtzy wrote:Si cum ar fi trebuit sa ne fie prezentata materia ca sa nu ne displaca asa de mult incat sa o boicotam, prin neprezentare, neparcurgere, sau nepromovare-asta ar fi varianta cea mai grava, la care as dori eu sa ma opresc .

2. N-ai boicotat tu materia. Te-a boicotat ea pe tine

Firtzy, acum e de discutat.Firtzy wrote: Cu alte cuvinte: cum ar fi trebuit sa arate scoala, daca am fi facut-o si noi .
Abia acum ?!Interesant!
Intr-o opinie, cei ce au facut ceva scoala au fost facuti de ea.
Adica au intrat...Si au iesit destepti ,nu?
1. Nu ca indiscutabil , un prof [nu toti] stie mai multe decat un student, dar zic si eu. [Zi nu te lasa !Asta era si ideea]Firtzy wrote: Nu ca am fi noi mai destepti decat profesorii, sau ei mai destepti decat noi, ci noi la fel de pretentiosi cu ei, ca si ei cu noi.

2. Ar fi trebuit sa arate cum arata acum Oxford, Cambridge, Harvard sau Sorbonne.
Si de ce nu arata ??? Suntem mai prosti decat ei ???
Si sa promoveze doar 15% in fiecare an. Erau mai putine probleme dupa.
Cum ai ales procentul? La intamplare?
Eu zic sa scrii mesajul asta la fiecare topic, sa nu cumva sa ratam ocazia sa dam raspunsuri diferentiale.Firtzy wrote:PS Tocmai am terminat de repetat acest mesaj si la INM si la BAROU , tocmai in ideea ca eventualele raspunsuri ar fi cat mai bine sa fie diferentiate. Imi cer scuze daca am deranjat pe cineva, dar cred AR FI BINE SA NE INTERESEZE SI PE NOI CE INVATAM. POATE REUSIM SA SCHIMBAM CEVA.POATE .CHIAR IN BINE .
Ca bine zici.
Problema era ca atunci cand inveti sa nu uiti sa si gandesti daca ce inveti tu e bine sau nu.
Recunosc ca partea cu "sa ne intereseze si pe noi ce invatam" imi eludeaza momentan meandrele concretului. Sunt realmente confuz si bulversat. Adica cum adica?
In sfarsit,adica in sfarsit: TE-AI INTREABAT SI TU , CA UN OM CARE A CITIT TOT , INCEPAND CU CARTI DE COLORAT SI TERMINAND CU ...
CARE ESTE ROLUL DREPTULUI INTR-O SOCIETATE???
Iar cu schimbarea, eu zic sa nu va apucati sa schimbati nimic. Deocamdata functioneaza. Cu ceva rebuturi, dar functioneaza.
Daca va apucati sa o schimbati, cine stie ce-o iesi? mai ales daca initiatorul proiectului o fi deputat-agronom, am pus-o.
NO COMMENT. YOU ARE TO KIND.
MAI ALES ACUM CAND STAPANEAI SI TU BINISOR MATERIA.
Am o veste proaspata pentru tine, Firtzy: Singurul lucru care ramane neschimbat e schimbarea.Firtzy wrote:Dar credeam ca mai sunt si altii care au refuzat cu incapatanare sa invete ceva pentru ca pur si simplu "Stiau" ca urmeaza sa se schimbe si nu are rost sa isi bata capul cu "prostii", despre care intuiau cam cum si de ce urmeaza sa se schimbe si apoi sa se imbunatateasca

CHIAR DACA :"Iar cu schimbarea, eu zic sa nu va apucati sa schimbati nimic. Deocamdata functioneaza. Cu ceva rebuturi, dar functioneaza.
Daca va apucati sa o schimbati, cine stie ce-o iesi? mai ales daca initiatorul proiectului o fi deputat-agronom, am pus-o."???
Nu stiu daca mai esti student (




iNDISCUTABIL.SUNTEM TINERI CE NE PASA.
Acuma nici cu Penalul nu mi-as face mari probleme. vezi si tu ca in 2008 intra in vigoare noul cod penal.

AM TERMINAT FACULTATEA IN 1998 SAU AR FI TREBUIT, CEL PUTIN.SI DUPA CUM SPUI TU AR FI TREBUIT SA STAM CUMINTI ,ASA CA LA VREO 10 ANI [MINIMUM] SI SA NE DAM SEAMA CA TARAS NE INDREPTAM SPRE NISTE LUCRURI CARE LA HARVARD,...,NU SI BUCURESTI SE INVATA DE MULT: SI ANUME SA TE IMPLICI SI SA ITI ADAPTEZI VIITORUL LA NEVOILE TALE SI NU SA TE SURPRINDA.CUM M-AU SURPRINS PE MINE UNELE LUCRURI, CUM AR FI REVOLUTIA.
AI AUZIT DE TEORIA LUI KEYNES, STRATEGIA FORD, ETC.?
Chestie e ca intratul n-are prea multe de-a face cu norocul.[NICI NU AM SPUS ASTA.DOAR CA ...POATE...INCA...DREPTUL DE LA UNIBUC. ESTE CONTINUATORUL DE DREPT AL UNEI MARI TRADITII.Firtzy wrote: Poate ca cel mai indicat ar fi ca cei care invata la "statn, si nu stau la "invatat" sa le faca o tabla de materii si celorlalti care nu au avut norocul sa intre la Stat.
PURTATORUL DE STINDARD SE CAUTA .GASITORULUI RECOMPENSA !!!]
Picatul insa are multe de-a face cu ghinionul.


NU.SI NICI A PARINTILOR MEI SI NICI A PARINTILOR PARINTILOR MEI SI NICI A URMASILOR MEI, DESI EI O SA PLATEASCA NEPUTINTA NOASTRA.
MULTUMESC.Sper ca nu mi-ai raspuns la provocarea mea prosteasca, doar ca sa ne arati ca decat sa se schimbe totul repede si bine, mai bine sa se schimbe totul incet si ... Cum o vrea societatea .
Ca e mai bine asa decat sa constituim grupuri de lucru, proiecte-pilot , de-astea.
Ne mai iese si noua un ban ca tineri avocati , nu?
Scrie-le, Firtzy, nu te lasa.Firtzy wrote:Nasa mea imi spunea ca Institutul de Stiinte ale Educatiei ar trebui a faca asta pentru pre-universitari sau nu numai pentru ei .
Cred ca tot eu le voi scrie dar nu stiu cand o sa mai am timp si pentru asta . Si poate se face un link pentru asta, un attachement ceva.Poate .

Destepteaza-i tu

Quitters never wins.Winners never quits.
Mai Fritzy, tu ai chef de filosofie pe tema ce a fost primul; oul sau gaina?
Yo zic ca , in prezent, avem di tati; adica si oua si gaini. Pentru a exista oua trebuie sa avem gaini; pentru a avea gaini trebuie sa existe oua.
Scoala te invata anumite chestii, la modul general (cu mici detalii); te invata sa gandesti juridic. In practica, doar corelezi ce ai invatat candva, adaptand la noile acte normative si minunatiile din ele. Daca nu ai creativitate, mai bine abordai o stiinta exacta unde erai sigur ca 1+1 face intotdeauna 2...
Yo zic ca , in prezent, avem di tati; adica si oua si gaini. Pentru a exista oua trebuie sa avem gaini; pentru a avea gaini trebuie sa existe oua.
Scoala te invata anumite chestii, la modul general (cu mici detalii); te invata sa gandesti juridic. In practica, doar corelezi ce ai invatat candva, adaptand la noile acte normative si minunatiile din ele. Daca nu ai creativitate, mai bine abordai o stiinta exacta unde erai sigur ca 1+1 face intotdeauna 2...

Mai , KOK TU IN LINII MARI AI DREPTATE CAND SPUI CA SE INVATA CHESTII GENERALE COCOSUL SI GAINA .PROBLEMA ERA CUM SA II AJUTAM SA DEDUCA STUDENTII CHESTIILE ALEA SI MAI GENERALE CARE NE AJUTA SA DEDUCEM/CONTRUIM RATIONAMENTE ASTFEL INCAT DREPTUL SA SE DEZVOLTE UNITAR, NU DOAR PENTRU CA "ESTE MATEMATICA STIINTELOR SOCIALE" CI PENTRU CA AR FI BINE SA GANDIM CE NE ASTEAPTA SI SA O FACEM CAM LA FEL PENTRU CA NE ASTEAPTA PUTIN CAM PE TOTI . SI NU MAI E MULT SI INTRAM INTR-O COMUNIUNE IN CARE NU STIM, DECAT PREA PUTIN, CE DUCEM IN AFARA DE GRIPA AVIARA SI MI-E GREU SA IMI DAU SEAMA DACA O SA LUAM DOAR LUCRURI BUNE DE ACOLO.
IN REST PE MINE MA CHEAMA FIRTULESCU SI NU FRITULESCU ASA CA MI-AM PERMIS SA ITI GRESESC SI EU NUMELE PUTIN.

IN REST PE MINE MA CHEAMA FIRTULESCU SI NU FRITULESCU ASA CA MI-AM PERMIS SA ITI GRESESC SI EU NUMELE PUTIN.
Si pe cine am atacat eu, daca nu va este cu suparare???kinga wrote:Hei.... tu ai inceput...![]()
![]()



Firtzy, numele asta imi sugera un neamt&...un Fritz din rasa ariana&...
Ma gandesc ca nu s-ar pricepe mare lucru daca studentii ar invata doar scheme logice si simplificate ale notiunilor de drept.
Fara detalii sau exemplificari practice, nici o notiune teoretica nu se implementeaza.
Oricum , memoria fiecaruia este selectiva. Unii invata ca papagalul, altii rational. La finalul facultatii , se poate concluziona ca unii au terminat-o degeaba in timp ce altii si-au format o schema logica in cap. Cand ajung sa profeseze, atat unii cat si altii cauta modele de contracte, de actiuni, fac copy paste din gandirea altora mai invatati&...analizeaza cazuri juridice fara sa fie atenti la micile detalii care pot schimba radical solutia. Cu timpul, aia mai dezghetati incep sa le observe si sa citeasca ce si cum este cu detaliile astea, daca legea care le reglementeaza mai este sau nu in vigoare, ce anume notiuni de drept pot fi combinate pt. a ajunge la rezultatul dorit. Si incep sa devina creativi. Ca intr-un puzzle cu mai multe variante de rezolvare in dinamica legislativa.
Cum zicea Retry, ceea ce ramane neschimbat , este schimbarea .
Yo zic asa, sa-i ajute Dumnezeu pe studentii de la drept. Daca au minte. Ca este o vorba : "Dumnezeu nu ii ajuta decat pe cei care se ajuta singuri"
Concluzionand, nu arunca nici un curs din facultate. Candva s-ar putea sa-ti foloseasca&...sau poate nu
Ma gandesc ca nu s-ar pricepe mare lucru daca studentii ar invata doar scheme logice si simplificate ale notiunilor de drept.

Oricum , memoria fiecaruia este selectiva. Unii invata ca papagalul, altii rational. La finalul facultatii , se poate concluziona ca unii au terminat-o degeaba in timp ce altii si-au format o schema logica in cap. Cand ajung sa profeseze, atat unii cat si altii cauta modele de contracte, de actiuni, fac copy paste din gandirea altora mai invatati&...analizeaza cazuri juridice fara sa fie atenti la micile detalii care pot schimba radical solutia. Cu timpul, aia mai dezghetati incep sa le observe si sa citeasca ce si cum este cu detaliile astea, daca legea care le reglementeaza mai este sau nu in vigoare, ce anume notiuni de drept pot fi combinate pt. a ajunge la rezultatul dorit. Si incep sa devina creativi. Ca intr-un puzzle cu mai multe variante de rezolvare in dinamica legislativa.
Cum zicea Retry, ceea ce ramane neschimbat , este schimbarea .
Yo zic asa, sa-i ajute Dumnezeu pe studentii de la drept. Daca au minte. Ca este o vorba : "Dumnezeu nu ii ajuta decat pe cei care se ajuta singuri"


Concluzionand, nu arunca nici un curs din facultate. Candva s-ar putea sa-ti foloseasca&...sau poate nu

Firtzy, "student" se pupa cu "studiu", " a studia", "studios", iar "studios", in DEX, fir-ar sa fie, ca nu pot sa-l tin cu o mana ca e cartonat, se explicat asa " care invata mereu si staruitor, caruia ii place sa studieze, sarguitor la invatatura"...ce nu e clar aici?;mai punem, uite, "studiat", ca sa folosim si trecutul, inseamna "invatat, examinat, cercetat..."- verbele astea donnt ring a bell?
Si, ca sa nu mai existe dubii, ia-l in calcul si pe "studiu", adica " munca intelectuala depusa in vederea insusirii de cunostinte temeinice intr-un anumit domeniu;invatatura", care se poate pupa cu scoala, profesori, biblioteca, librarie, cu "sa fiu sau sa par macar mai destept cand ma fac mare, mai open-minded, sa stiu cand s-o las balta, ca nu mai merge nici in gluma, nici in serios"...eu nu mai vad optiuni..., de fapt nu mai vad nimic, ca vad negru si...pe acest topic, propun sa jucam mim, ca sa ne menajam.
Si, ca sa nu mai existe dubii, ia-l in calcul si pe "studiu", adica " munca intelectuala depusa in vederea insusirii de cunostinte temeinice intr-un anumit domeniu;invatatura", care se poate pupa cu scoala, profesori, biblioteca, librarie, cu "sa fiu sau sa par macar mai destept cand ma fac mare, mai open-minded, sa stiu cand s-o las balta, ca nu mai merge nici in gluma, nici in serios"...eu nu mai vad optiuni..., de fapt nu mai vad nimic, ca vad negru si...pe acest topic, propun sa jucam mim, ca sa ne menajam.
Da Robin Hood si da KKO aveti amandoi DREPTATE.Eu, ca sa il parafrazez pe Stratan inteleg ca nica nu pricep, dar din dar se face RAIUL.
Noi am mai primit cate ceva de la unul de la altul sau poate am fost eu mai norocos.
Problema este ca atunci cand nu am intrat eu prima oara erau 19 candidati pe un loc .Acum nu stiu cati sunt (prefer sint-asa ca il voi folosi in continuare pe acesta),dar cred ca sunt mai putin de 5 pe un loc: au aparut Facultatilor Particulare, etc, etc. dar parca e prea mare diferenta.Eu sper ca au renuntat cei care nu erau chemati pentru profesia asta sau nu sunt chemati numai de sunetul ... de la Rosia Montana.
Un Student Studios care STUDIAZA DIN PROPRIE INITIATIVA E CEL MAI MERITUOS
Ce se intampla cu ceilalti si aici tre sa ii dau cuiva dreptate.(Era ceva cu 15%)Sunt multi nepregatiti care termina si cel mai grav este ca isi dau cu parerea. Si mai sint si cei care nu bani de Cursuri si trebuie sa munceasca etc.
1.Cu astia nu e foarte clar ce se intampla?
2.Nu s-ar face o selectie mai buna a profesionistilor, daca si Clientul ar fi putin mai bine informat ? Nu s-ar evita multe conflicte, daca populatia ar avea cunostinte juridice minime ?
Eu nu zic ca situatia nu s-a imbunatatit foarte mult, dar cand am initiat acest subiet credeam ca putem sa facem si noi ceva sa ajutam .
Exista scanere, retele de calc., hub-uri, dar nu prea exista site-uri de pe care sa poti downloada Cursuri, cand ai nevoie.
De-asta ma gandeam eu asa .
Noi am mai primit cate ceva de la unul de la altul sau poate am fost eu mai norocos.
Problema este ca atunci cand nu am intrat eu prima oara erau 19 candidati pe un loc .Acum nu stiu cati sunt (prefer sint-asa ca il voi folosi in continuare pe acesta),dar cred ca sunt mai putin de 5 pe un loc: au aparut Facultatilor Particulare, etc, etc. dar parca e prea mare diferenta.Eu sper ca au renuntat cei care nu erau chemati pentru profesia asta sau nu sunt chemati numai de sunetul ... de la Rosia Montana.
Un Student Studios care STUDIAZA DIN PROPRIE INITIATIVA E CEL MAI MERITUOS



Ce se intampla cu ceilalti si aici tre sa ii dau cuiva dreptate.(Era ceva cu 15%)Sunt multi nepregatiti care termina si cel mai grav este ca isi dau cu parerea. Si mai sint si cei care nu bani de Cursuri si trebuie sa munceasca etc.
1.Cu astia nu e foarte clar ce se intampla?
2.Nu s-ar face o selectie mai buna a profesionistilor, daca si Clientul ar fi putin mai bine informat ? Nu s-ar evita multe conflicte, daca populatia ar avea cunostinte juridice minime ?
Eu nu zic ca situatia nu s-a imbunatatit foarte mult, dar cand am initiat acest subiet credeam ca putem sa facem si noi ceva sa ajutam .
Exista scanere, retele de calc., hub-uri, dar nu prea exista site-uri de pe care sa poti downloada Cursuri, cand ai nevoie.
De-asta ma gandeam eu asa .
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests