ca la noi la nimenea...

Familiei
Post Reply
theo038

ca la noi la nimenea...

Post by theo038 » 29 Apr 2006, 13:17

pe data de 6 februarie m-am dus sa-mi depun dosarul pentru indemnizatie copil. o doamna mi-a preluat toate actele mai putin adeverinta de la serviciu, spunandu-mi ca nu-i trebuie. am luat numar de inregistrare si mi s-a spus ca in martie primesc banii. a trecut martie si aprilie si bani n-am primit. m-am dus sa ma interesez la directia generala sector 3 unde am depus actele si surpriza cea mare a fost cand m-au anuntat ca actele care le-am depus in februarie erau pentru a ma lua in evidenta!!!!! evidenta pentru ce??? n-am aflat nici un raspuns. cert e ca am depus alte acte, alta cerere tip (identica cu cea din februarie) si atunci mi-au cerut si adeverinta de la serviciu. dupa mai multe drumuri pe la usile lor, mi se spusese clar ca daca si o virgula nu e pusa unde vor ele nu-mi primesc dosarul, am reusit sa-l depun. atunci am aflat ca banii din urma nu-i mai primesc adica pe februarie, martie si aprilie. mi s-a spus ca au ramas statului. nu mi se pare corect si as vrea sa stiu daca asa e si daca pot face ceva pentru a-mi recupera banii.
va multumesc,



Subiect

lyanne91gl

Post by lyanne91gl » 01 May 2006, 18:11

Vezi O.U.G. 148/2005:
Art. 9. - (1) Cererile pentru acordarea drepturilor prevazute de prezenta ordonanta de urgenta, reprezentand indemnizatie, stimulent sau alocatie de stat pentru copii, si documentele din care rezulta indeplinirea conditiilor legale de acordare a acestora se depun, dupa caz, la primaria comunei, orasului, municipiului, respectiv sectoarelor municipiului Bucuresti, pe raza careia/caruia solicitantul isi are domiciliul sau resedinta.
(2) Pana la data de 10 a fiecarei luni, primariile au obligatia de a transmite pe baza de borderou cererile inregistrate in luna anterioara, insotite de documentele justificative, la directiile judetene de munca, solidaritate sociala si familie, respectiv la directia de munca, solidaritate sociala si familie a municipiului Bucuresti, denumite in continuare directii teritoriale.
(3) Cererile prevazute la alin. (1) se solutioneaza in termen de 15 zile lucratoare de la data inregistrarii la directia teritoriala, prin decizie de admitere sau, dupa caz, de respingere, emisa de directorul executiv.
(4) Decizia prevazuta la alin. (3) se comunica solicitantului in termen de 5 zile lucratoare de la data emiterii.
(5) Contestatiile formulate impotriva deciziei prevazute la alin. (3) se solutioneaza potrivit Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004.

Art. 10. - (1) Drepturile prevazute de prezenta ordonanta de urgenta, reprezentand indemnizatie si stimulent, se cuvin si se platesc dupa cum urmeaza:
a) incepand cu ziua urmatoare celei in care inceteaza, conform legii, concediul de maternitate si plata indemnizatiei aferente, daca cererea este depusa in termen de 60 de zile lucratoare de la acea data;
b) incepand cu data nasterii copilului, daca cererea este depusa in termen de 60 de zile lucratoare de la acea data, in cazul persoanelor care nu indeplinesc conditiile, conform legii, pentru acordarea concediului de maternitate si a indemnizatiei aferente;
......................................................................

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 32 guests