luciflor wrote:Am exagerat, ca deobicei. Nu e rea-vointa.
Dar cand gabba_john recunoaste ca de prost nu a platit abonamentul in a 10-a luna, ca a incalcat un contrcat pe care l-a semnat si apoi se plange ca e student nesalariat si ca nu isi permite sa plateasca... fac

Inteleg ca trebuie sa traiasca toata lumea... Dar cand vad ca un student nu plateste cativa lei pentru abonament si prefera sa plateasca mii de lei unui avocat, numai ca sa nu plateasca zeci de mii de lei pentru neglijenta lui, ma enervez. Si fac calcule. Chiar si calculele facute de student nu pusca: debit: 90, penalizari 100, taxa: 1.000, total iese 1.190 si nu 1.200 si iar ma enervez.
Scuze, inca o data... si sa faca asa cum crede.

Okay Luciflor.
Uite care-i mersul:
Motivul pentru care am postat pe forum a fost sa aflu de orice alternativa/portitza legala la situatia mea.Stii, nu-mi place sa dau bani.Imi creste par pe spate.In special cand pot da mai putin sau deloc in conditii legale.
Nu ma plang ca sunt student chiar sunt mandru 8-) , cat despre "nesalariat" am vrut evidentiez aceasta stare pentru a nu fi intrebat ulterior de cei ce mi-au dat sfaturi.
Acum recunosc ca sunt prost ? Smecker nu mai sunt ?Zau ca-s confuz. Te las sa te mai gandesti ....
Am incalcat acel "contrcat" dar nu-mi amintesc sa fi citit ceva de 300$ la semnarea lui.Nu-l mai am din pacate sa verific dar consider ca acel text ar sta mai bine in titlu ... special pentru prosti/smeckeri(chiar nu mai stiu) ca mine.
Luciflor, ai probleme de personalitate, stresat, cam irascibil. daca continui sa te enervezi asha repede ... recomand ceva pussy ... sau ceva similar

. Si mai lasa iarba aia ca ratezi partea principala din decizia mea:
voi plati pentru a evita orice procedura judecatoreasca
. Cat despre cine merita banii aia ... K in nici un caz, O da.
Si sincer mai