Un sfat va rog daca ma poate ajuta cineva!

INM, examene, rezultate, pareri, barfe, etc.
Sharky

Un sfat va rog daca ma poate ajuta cineva!

Post by Sharky » 14 Jun 2004, 22:02

Sunt in anul 4 la drept si as vrea sa ma pregatesc pentru INM dar nu stiu daca imi va ajunge timpul imi puteti spune va rog voi cat timp ati acordat pentru pregatire 6 luni, 1 an ...mai mult?
Daca exista chiar si persoane care au sustinut acest examen le rog sa ma ajute in aceasta privinta!

Sharky

Post by Sharky » 15 Jun 2004, 17:21

Nu imi da nimeni nici un sfat :?:

Raluschca

Post by Raluschca » 15 Jun 2004, 21:17

Sharky wrote:Nu imi da nimeni nici un sfat :?:
3 luni e destul. zic eu. dar depinde mult de stilul de invatat, daca lucrezi au ba, daca mergi pe strand sau nu...chestii din astea. finalul trebuie sa fie: nstiut paragraf cu paragrafn. faci si niste teste grila in ultima luna sa te obisnuiesti, si cam atat. de incurajare: anul trecut s-a corectat lejer sinteza. oricum, iti ridica moralul ca ai trecut de grila, si mai ai o sapt intre pt recapitulare in ideea sintezei.
si-nvata dupa manualele de la U! bafta multa!

Sharky

Post by Sharky » 15 Jun 2004, 21:21

Mersi frumos pentru informatie!Spune-mi tu ai dat pana acum?
Mai are cineva vreo parere!?!

Firtzy

Post by Firtzy » 15 Jun 2004, 23:28

Sunt de aceeasi parere cu Ralushca.

bibi

Post by bibi » 16 Jun 2004, 13:52

Sharky wrote:Nu imi da nimeni nici un sfat :?:
eu unul lucrez, am un program infernal , am terminat facultatea acum 4 ani si anul acesta dau pentru prima data.indiferent de rezultat eu unul incecrc si cred ca o sa si reusesc. tu de ce nu privesti lucrurile astfel ? :D

Sharky

Post by Sharky » 16 Jun 2004, 14:10

Mersi frumos bibi pentru varianta optimista!Dar cu schimbarile acestea de coduri, de proceduri, nu credeti ca vor influenta intr-o masura destul de mare acest examen.Eu zic ca e destul de demoralizator sa incerci sa acumulezi niste cunostiinte care apoi se vor schimba! :cry:
Voi ce parere aveti?

bibi

Post by bibi » 16 Jun 2004, 14:18

Sharky wrote:Mersi frumos bibi pentru varianta optimista!Dar cu schimbarile acestea de coduri, de proceduri, nu credeti ca vor influenta intr-o masura destul de mare acest examen.Eu zic ca e destul de demoralizator sa incerci sa acumulezi niste cunostiinte care apoi se vor schimba! :cry:
Voi ce parere aveti?
IN AFARA DE NISTE BANI CE ALTCEVA PIERZI? SI IN PLUS UITATE LA CEI CARE AU REUSIT SI AI SA VEZI CA SE POATE , CA DOAR NU TOTI SI-AU CUMPARAT LOCURILE!!!!!!!!! :twisted:

Sharky

Post by Sharky » 16 Jun 2004, 21:32

Bibi cand am zis ca iti multumesc pentru varianta optimista chiar nu am zis-o la misto am vb. serios!
Spune-mi te rog cat e taxa de inscriere anul acestala INM?
Tu ce parere ai despre schimbarile astea legislative nu te deranjaza?
Nu inveti niste chestii pe care nu le mai folosesti pentru ca s-au schimbat si vezi ca de fapt ai invatat degeaba? :cry:

bibi

Post by bibi » 17 Jun 2004, 06:58

taxa cred ca ramane 2500000 ( maxim 3 mil )
despre modificarile legislative citeste ultimele variante ale codurilor _ atat.
Pe mine nu ma deranjeaza fiindca cei de la INM nu sunt idioti si in general
evita sa incurce lumea cu notiuni noi care de la data publicarii in MO si pana a fi puse in practica sunt "verificate" de mintile luminate ale dreptului.
PS_ referitor la taxa, anul trecut pt. admiterea in barou taxa era 5 mil.
asta ca sa-ti faci o idee.
pune mana si invata tata ca pentru tine inveti!

bibi

Post by bibi » 17 Jun 2004, 08:12

daca te ajuta cu ceva asta este ultima modificare a c.proc.civ.
L E G E
pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.58/2003
privind modificarea si completarea Codului de procedura civila

Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege

Art.I. - Se aproba Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.58 din 25 iunie 2003 privind modificarea si completarea Codului de procedura civila, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.460 din 28 iunie 2003, cu urmatoarele modificari si completari :

1.La articolul I, punctul 4 va avea urmatorul cuprins :
,,4 . Punctele 2 si 3 ale articolului 2 vor avea urmatorul cuprins :
--2.ca instante de apel, apelurile declarate impotriva hotararilor pronuntate de judecatorie in prima instanta, in cazurile expres prevazute de lege :
3.ca instante de recurs, recursurile in cazurile expres prevazute de lege. -- "

2.La articolul I punctul 5, dupa punctul 2 al articolului 3 se introduce punctul 2 indice 1 cu urmatorul cuprins :
,,2 indice 1 . ca instante de recurs, recursurile in cazurile expres prevazute de lege ;".

3.La articolul I punctul 7, alineatul 1 al articolului 282 va avea urmatorul cuprins :
,,Hotararile date in prima instanta de judecatorie si tribunal sunt supuse apelului la curtea de apel, daca prin lege nu se prevede altfel."

4.La articolul I, dupa punctul 7 se introduce punctul 7 indice 1 cu urmatorul cuprins :
,,7 indice 1. Alineatul 1 al articolului 282 indice 1 va avea urmatorul cuprins :
--Nu sunt supuse apelului hotararile judecatoresti date in prima instanta in cererile introduse pe cale principala privind pensii de intretinere, litigii ale caror obiect are o valoare de pana la 1 miliard lei inclusiv, atat in materie civila, cat si in materie comerciala, actiunile posesorii, cele referitoare la inregistrarile in registrele de stare civila, luarea masurilor asiguratorii, precum si in alte cazuri prevazute de lege. --"

5.La articolul I, punctul 8 va avea urmatorul cuprins :
,,8.La articolul 299 se introduc alineatele 2 si 3 cu urmatorul cuprins :
-- Recursul se solutioneaza de catre Inalta Curte de Casatie si Justitiei, daca prin lege nu se prevede altfel.
In situatiile in care, potrivit dispozitiilor prezentului cod sau ale legii speciale, incheierile sau alte hotarari pronuntate de instantele judecatoresti sunt supuse numai recursului, judecarea acestei cai de atac este de competenta instantei imediat superioare celei care a pronuntat hotararea in cauza sau, dupa caz, de competenta instantei expres prevazute de lege. --"

6.La articolul I punctul 9, articolul 302 indice 1 va avea urmatorul cuprins :
,,Art.302 indice 1 - Cererea de recurs va cuprinde, sub sanctiunea nulitatii, urmatoarele mentiuni :
a)numele, domiciliul sau resedinta partilor ori, pentru persoanele juridice, denumirea si sediul lor, precum si dupa caz, numarul de inmatriculare in registrul comertului sau de inscriere in registrul persoanelor juridice, codul unic de inregistrare sau, dupa caz, codul fiscal si contul bancar. Daca recurentul locuieste in strainatate, va arata si domiciliul ales in Romania, unde urmeaza sa i se faca toate comunicarile privind procesul ;
b)indicarea hotararii care se ataca ;
c)motivele de nelegalitate pe care se intemeiaza recursul si dezvoltarea lor sau, dupa caz, mentiunea ca motivele vor fi depuse printr-un memoriu separat ;
d)semnatura.
La cererea de recurs se va atasa dovada achitarii taxei de timbru, conform legii."

7.La articolul I, dupa punctul 10 se introduc punctele 10 indice 1 si 10 indice 2 cu urmatorul cuprins :
,,10 indice 1. Partea introductiva a articolului 304 va avea urmatorul cuprins :
-- Modificarea sau casarea unor hotarari se poate cere in urmatoarele situatii, numai pentru motive de nelegalitate. --

10 indice 2. Articolul 305 va avea urmatorul cuprins :
-- Art. 305. - In instanta de recurs nu se pot produce probe noi, cu exceptia inscrisurilor, care pot fi depuse pana la incheierea dezbaterilor. --"

8. La articolul I, punctul 11 se abroga.
9. La articolul I, punctul 12 se abroga.
10.La articolul I punctul 18, articolul 720 indice 8 va avea urmatorul cuprins :
,,Art.720 indice 8. - Hotararile date in prima instanta privind procesele si cererile in materie comerciala sunt executorii.
Exercitarea in termen a apelului nu suspenda de drept executarea."

11.Alineatele 2 si 3 ale articolului II vor avea urmatorul cuprins :
,,Procesele in curs de judecata la data schimbarii competentei instantelor legale investite vor continua sa fie judecate de acele instante, cu exceptia proceselor si cererilor in materie comerciala aflate pe rolul curtilor de apel, in prima instanta, al caror obiect are o valoare de peste 10 miliarde lei. Cererile in anulare impotriva ordonantelor privind somatia de plata, pronuntate de tribunal in cauze comerciale al caror obiect are o valoarea de pana la 1 miliard lei inclusiv, se vor solutiona tot de catre tribunal. In caz de casare cu trimitere spre rejudecare, dispozitiile prezentei ordonante de urgenta privitoare la competenta sunt aplicabile.
Hotararile pronuntate inainte de intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta raman supuse cailor de atac, motivelor si termenelor prevazute de lege sub care au fost pronuntate."

12.Dupa articolul III se introduc articolele IV si V cu urmatorul coprins :
,,Art.IV. - Ordonanta Guvernului nr.5/2001 privind procedura somatiei de plata, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.422 din 30 iulie 2001, aprobata si modificata prin Legea nr.295/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica dupa cum urmeaza :
1.Alineatul (1) al articolului 2 va avea urmatorul cuprins :
-- Art.2.-(1)Cererile privind somatia de plata se depun la instanta competenta pentru judecarea fondului cauzei in prima instanta. --
2.Alineatul (3) al articolului 8 se abroga.
3.Alineatul (5) al articolului 8 va avea urmatorul cuprins :
-- (5) Hotararea prin care a fost respinsa cererea in anulare este irevocabila. --
Art.V.-Legea nr.146/1997 privind taxele judiciare de timbru, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.173 din 29 iulie 1997, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza :
1.Dupa articolul 17 indice 1 se introduce articolul 17 indice 2 cu urmatorul cuprins :
-- Art.17 indice 2.- Sunt scutite de taxa judiciara de timbru cererile pentru dizolvarea societatilor comerciale si a grupurilor de interes economic, formulate de Oficiul National al Registrului Comertului. --
2.Articolul 18 va avea urmatorul cuprins :
-- Art.18 - (1) Determinarea cuantumului taxelor judiciare de timbru se face de catre instanta de judecata sau, dupa caz, de Ministerul Justitiei.
(2) Impotriva modului de stabilire a taxei judiciare de timbru se poate face cerere de reexaminare, la aceeasi instanta, in termen de 3 zile de la data la care s-a stabilit taxa sau de la data comunicarii sumei datorate.
(3) Cererea se solutioneaza in camera de consiliu de un alt complet, fara citarea partilor, prin incheierea irevocabila.
(4) In cazul admiterii integrale sau partiale a cererii de reexaminare, taxa de timbru se restituie total ori, dupa caz, proportional cu reducerea sumei contestate. --
3.Dupa articolul 18 se introduce articolul 18 indice 1 cu urmatorul cuprins :
-- Art.18 indice 1. - In cazul taxelor datorate pentru cereri adresate Ministerului Justitiei, solutionarea cererii de reexaminare este de competenta Judecatoriei Sectorului 5 Bucuresti. --
4.Articolul 21 va avea urmatorul cuprins :
-- Art.21. - (1) Instanta judecatoreasca poate acorda scutiri, reduceri, esalonari sau amanari pentru plata taxelor judiciare de timbru in conditiile art.74-81 din Codul de procedura civila.
(2)Pentru taxele datorate Ministerului Justitiei, cererea de acordare a scutirilor, reducerilor, esalonarilor sau amanarilor pentru plata taxelor judiciare de timbru se solutioneaza de Judecatoria Sectorului 5 Bucuresti. --
5.Articolul 22 se abroga.
6.Articolul 25 va avea urmatorul cuprins :
-- Art.15.-(1) Din sumele realizate din cheltuielile judiciare avansate de stat din bugetele aprobate Ministerului Justitiei si Ministerului Public pentru desfasurarea proceselor penale, care sunt suportate de parti sau de alti participanti la proces, in conditiile prevazute de Codul de procedura penala, precum si din amenzile judiciare, un procent de 25% constituie venituri la bugetul de stat si se cuprind distinct in bugetul de venituri si cheltuieli al Ministerului Justitiei. Executarea silita a debitelor se efectueaza de organele de executare ale unitatilor teritoriale subordonate Ministerului Finantelor Publice in a caror raza teritoriala isi are domiciliul sau sediul debitorul, potrivit legislatiei privind executarea silita a creantelor bugetare.
(2) Din diferenta de 75% din sumele prevazute la alin.(1) se constituie un fond cu destinatie speciala pentru stimularea personalului din sistemul justitiei, in contul nr.119 01.07. ,,Fondul pentru stimularea personalului potrivit dispozitiilor legale".
(3) Repartizarea veniturilor pe beneficiar se face in baza unor norme interne aprobate prin ordin al ministrului justitiei.
(4) Disponibilitatile de la finele anului se vor reporta in anul urmator, pentru a fi cheltuite cu aceeasi destinatie. --
7.Dupa articolul 25 se introduce articolul 25 indice 1 cu urmatorul cuprins :
-- Art.25 indice 1.- In scopul colectarii sumelor prevazute la art.25, se vor deschide pe seama Ministerului Justitiei conturi la unitatile teritoriale ale Trezoreriei Statului - nr.50.32. ,,Disponibil din sume colectate pentru bugetul de stat". Lunar, Ministerul Justitiei va vira in fondul cu destinatie speciala cota de 75% din totalul incasarilor. --"

Art.II - (1) Recursurile impotriva hotararilor date fara drept de apel potrivit legii in vigoare la data pronuntarii lor si aflate pe rolul Inaltei Curti de Casatie si Justitie se trimit spre judecata instantelor imediat superioare celor care au pronuntat hotararea in prima instanta.
(2)Recursurile aflate pe rolul Inaltei Curti de Casatie si Justitie si care au ca obiect hotarari prin care tribunalele au judecat apeluri se trimit spre judecata curtilor de apel.
(3)Recursurile prevazute la alin.(1) si (2), a caror admisibilitate in principiu nu a fost examinata pana la data intrarii in vigoare a prezentei legi, se scot de pe rol si se trimit, pe cale administrativa, instantelor devenite competente sa le judece, iar in cazul in care admisibilitatea in principiu a fost examinata, se trimit prin declinarea competentei, prin incheierea irevocabila, data in camera de consiliu, fara citarea partilor.

Art.III -(1) Hotararile pronuntate de judecatorii in prima instanta in materia fondului funciar sunt supuse apelului la tribunal si recursului la curtea de apel.
(2)In cazurile prevazute la alin.(1), apelurile aflate pe rolul curtilor de apel la data intrarii in vigoare a prezentei legi se trimit la tribunale, iar recursurile aflate pe rolul Inaltei Curti de Casatie si Justitie se trimit la curtile de apel. Dispozitiile art.II alin.(3) sunt aplicabile in mod corespunzator.


Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 17 mai 2004, cu respectarea prevederilor art.76 alin.(1) din Constitutia Romaniei, republicata.

Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 18 mai 2004, cu respectarea prevederilor art.76 alin.(1) din Constitutia Romaniei, republicata.
:idea:
si asta este ordonanta
Guvernul Romaniei
Ordonanta de urgenta nr. 58 din 25/06/2003
Publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 460 din 28/06/2003
privind modificarea si completarea Codului de procedura civila



In temeiul art. 114 alin. (4) din Constitutie,


Guvernul Romaniei adopta prezenta ordonanta de urgenta.


Art. I. - Codul de procedura civila, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. Literele a) si b) ale punctului 1 al articolului 2 vor avea urmatorul cuprins:
"a) procesele si cererile in materie comerciala al caror obiect are o valoare de peste 1 miliard lei, precum si procesele si cererile in aceasta materie al caror obiect este neevaluabil in bani;
b) procesele si cererile in materie civila al caror obiect are o valoare de peste 1 miliard lei;"
2. Litera f) a punctului 1 al articolului 2 va avea urmatorul cuprins:
"f) cererile pentru incuviintarea, nulitatea sau desfacerea adoptiei;"
3. Literele g) si h) ale punctului 1 al articolului 2 se abroga.
4. Punctele 2 si 3 ale articolului 2 se abroga.
5. Articolul 3 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 3. - Curtile de apel judeca:
1. in prima instanta, procesele si cererile in materie de contencios administrativ privind actele autoritatilor si institutiilor centrale;
2. ca instante de apel, apelurile declarate impotriva hotararilor pronuntate de judecatorii si tribunale in prima instanta;
3. in orice alte materii date prin lege in competenta lor."
6. Punctul 3 al articolului 4 se abroga.
7. Alineatul 1 al articolului 282 va avea urmatorul cuprins:
"Hotararile date in prima instanta de judecatorie si tribunal sunt supuse apelului la curtea de apel."
8. La articolul 299 se introduce un nou alineat cu urmatorul cuprins:
"Recursul se solutioneaza de catre Curtea Suprema de Justitie, daca prin lege nu se prevede altfel."
9. Dupa articolul 302 se introduce un nou articol, articolul 3021, cu urmatorul cuprins:
"Art. 3021. - Cererea de recurs va cuprinde urmatoarele mentiuni:
1. numele, domiciliul sau resedinta partilor ori, pentru persoanele juridice, denumirea si sediul lor, precum si, dupa caz, numarul de inmatriculare in registrul comertului sau de inscriere in registrul persoanelor juridice, codul unic de inregistrare sau, dupa caz, codul fiscal si contul bancar. Daca recurentul locuieste in strainatate, va arata si domiciliul ales in Romania, unde urmeaza sa i se faca toate comunicarile privind procesul;
2. indicarea hotararii care se ataca;
3. motivele de legalitate pe care se intemeiaza recursul si dezvoltarea lor sau, dupa caz, mentiunea ca motivele vor fi depuse printr-un memoriu separat;
4. semnatura."
10. Alineatul 3 al articolului 303 se abroga.
11. Articolul 308 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 308. - Presedintele instantei sau presedintele sectiei, primind cererea de recurs si dosarul, stabileste un complet format din 3 judecatori, care va decide asupra admisibilitatii in principiu a recursului.
Presedintele instantei sau presedintele sectiei poate desemna un judecator care intocmeste raportul asupra admisibilitatii in principiu a recursului. La Curtea Suprema de Justitie raportul poate fi intocmit si de catre un magistrat-asistent.
Raportorul va verifica daca recursul indeplineste cerintele de forma, daca motivele invocate se incadreaza in cele prevazute de art. 304 si va arata pozitia jurisprudentei si a doctrinei in problemele de drept vizand dezlegarea data prin hotararea atacata.
In cazul in care completul este in unanimitate de acord ca recursul nu indeplineste cerintele de forma sau ca motivele de recurs invocate si dezvoltarea lor nu se incadreaza in cele prevazute de art. 304, anuleaza sau, dupa caz, respinge recursul printr-o decizie motivata, pronuntata fara citarea partilor, care nu este supusa nici unei cai de atac. Decizia se comunica recurentului.
Daca se apreciaza ca recursul indeplineste cerintele de forma si ca motivele invocate si dezvoltarea lor se incadreaza in cele prevazute in art. 304, precum si daca nu s-a intrunit unanimitatea prevazuta la alin. 4, se pronunta, fara citarea partilor, o incheiere de admitere in principiu a recursului. Prin aceeasi incheiere se fixeaza termen de judecata in sedinta publica, dispunandu-se citarea partilor si comunicarea motivelor de recurs intimatului, caruia i se va pune in vedere obligatia de a depune intampinarea cu cel putin 5 zile inainte de termenul de judecata."
12. Alineatul 1 al articolului 309 va avea urmatorul cuprins:
"Presedintele va da mai intai cuvantul recurentului, iar apoi intimatului."
13. Alineatul 3 al articolului 312 va avea urmatorul cuprins:
"Modificarea hotararii atacate se pronunta pentru motivele prevazute de art. 304 pct. 6, 7, 8, 9 si 10, iar casarea, pentru cele prevazute de art. 304 pct. 1, 2, 3, 4 si 5, precum si in toate cazurile in care instanta a carei hotarare este recurata a solutionat procesul fara a intra in cercetarea fondului sau modificarea hotararii nu este posibila, fiind necesara administrarea de probe noi. Daca sunt gasite intemeiate mai multe motive, dintre care unele atrag modificarea, iar altele casarea, instanta de recurs va casa in intregime hotararea atacata pentru a se asigura o judecata unitara."
14. La articolul 322, dupa punctul 8 se introduce punctul 9 cu urmatorul cuprins:
"9. daca Curtea Europeana a Drepturilor Omului a constatat o incalcare a drepturilor sau libertatilor fundamentale datorata unei hotarari judecatoresti, iar consecintele grave ale acestei incalcari continua sa se produca si nu pot fi remediate decat prin revizuirea hotararii pronuntate."
15. La articolul 324, dupa alineatul 2 se introduce alineatul 3 cu urmatorul cuprins:
"Pentru motivul prevazut la art. 322 pct. 9, termenul este de 3 luni de la data publicarii hotararii Curtii Europene a Drepturilor Omului in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I."
16. Capitolul III "Recursul in interesul legii si recursul in anulare" din titlul V al cartii II devine titlul VI "Recursul in interesul legii" al cartii II.
17. Articolele 330-3304 se abroga.
18. Articolul 7208 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 7208. - Hotararile date in prima instanta privind procesele si cererile in materie comerciala sunt executorii."
Art. II. - Dispozitiile prezentei ordonante de urgenta se aplica si proceselor in curs de judecata incepute sub legea anterioara, precum si executarii silite incepute sub acea lege.
Procesele in curs de judecata la data schimbarii competentei instantelor legal investite vor continua sa fie judecate de acele instante. In caz de casare cu trimitere spre rejudecare, dispozitiile prezentei ordonante de urgenta privitoare la competenta sunt aplicabile.
Hotararile pronuntate inainte de intrarea in vigoare a prezentei ordonante de urgenta raman supuse cailor de atac si termenelor prevazute de legea sub care au fost pronuntate.
Art. III. - Dispozitiile prezentei ordonante de urgenta se aplica la 60 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romanie, Partea I.


PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE

Contrasemneaza:
───────────────
Ministrul justitiei,
Rodica Mihaela Stanoiu

Bucuresti, 25 iunie 2003.
Nr. 58.

Sharky

Post by Sharky » 17 Jun 2004, 11:08

Mersi bibi, esti de treaba!!!
Dar ceilalti nu au nici o parere?Sincer cred ca intereseaza pe toata lumea ce parere au ceilalti despre modificarile care s-au facut si se vor mai face!
Eu unul eram destul de nelinistit in aceasta privinta!
Nu va trage nimeni la raspundere pentru parerea voastra si cred ca pe acest forum conteaza parerea fiecaruia.
P.S. Eu sunt nou pe acest forum dar vad ca majoritatea subiectelor au peste 100 de vizualizari si doar 5 sau chiar mai putine raspunsuri!!!

oana_dan

Post by oana_dan » 17 Jun 2004, 11:33

Sharky, fii atent la mesajul Raluschai. FINALUL trebuie sa fie stiut paragraf cu paragraf. Daca intelegi mai degraba si nu incerci sa retii aiurea nu au sa te mai sperie modificarile legislatiei. Si daca o sa fie, o sa poti discuta usor consecintele lor juridice.
Multa bafta!

Sharky

Post by Sharky » 17 Jun 2004, 12:42

Nu am zis ca sunt foarte speriat de modificarile care se vor face dar am vrut sa consult si alte persoane in aceasta privinta!!!
Sunt de parere ca pentru un absolvent este destul de greu sa mai diminueze si cunostiintele pe care le are cu aceste modificari care sincer sa fiu parca acum s-au gasit toate!!(proc.civ s-a modificat, pt. C.p. exista deja un proiect care mai repede sau mai tarziu tot se aproba, C.civ. la fel se va modifica etc.).
In fine din cate am vazut de la voi nu este chiar asa de grav, asa ca ma voi conforma si eu la parerea voastra :D

bibi

Post by bibi » 17 Jun 2004, 12:47

CODUL CIVIL ESTE SI CAZUn SA SE MODIFICE CA ESTE DE PRIN 1864
SI CONTINE DESTULE ABERATII ( VEZI NOTIUNI DE REFERINTA CA "STUPINE" VALORI DE REFERINTA IN MATERIE DE PROBE DE 250 DE LEI E.T.C. :evil:

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests