In situatia in care administratorul unui SRL intra in concediu de maternitate, poate delega printr-o procura speciala (dupa obtinerea acordului asociatului - hotarare AGA) atributiile sale pe perioada cat lipseste? Ma gandeam sa inregistrez persoana care il va inlocui la Registrul COmertului, ca si persoana imputernicita. Sau, persoana care il va inlocui trebuie sa fie numita administrator si inregistrata ca atare la ORC? Ce documente s eintocmesc la momentul incetarii temporare a activitatii actualului administrator?
V-ati confruntat cu asa ceva? Ce ma sfatuiti? Va multumesc pentru sprijin.
administrator SRL
In cazul tau vad posibile urmatoarele situatii:
1. Se revoca actualul administrator si se numeste un administrator nou.
2. Se numeste inca un administrator alaturi de cel actual.
3. Administratorul isi substituie o persoana. In acest sens va da o procura de adminsitrare generala.
Eu consider ca prima varianta este cea mai buna deoarece elimina raspunderea actualului administrator pentru eventualele probleme create de persoana ce va indeplini pe viitor actele de administrare.
1. Se revoca actualul administrator si se numeste un administrator nou.
2. Se numeste inca un administrator alaturi de cel actual.
3. Administratorul isi substituie o persoana. In acest sens va da o procura de adminsitrare generala.
Eu consider ca prima varianta este cea mai buna deoarece elimina raspunderea actualului administrator pentru eventualele probleme create de persoana ce va indeplini pe viitor actele de administrare.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests