Am avut neplacuta experienta sa imi fie anulat zborul de dus catre Roma,chiar in dimineata de plecare, am fost anuntata de o angajata a agentiei de turism, dupa ora de decolare a avionului. Excursia a fost planificata cu 3 luni inainte, rezervarile la hotel , tot cu 3 luni inante. Nu ne-au dat decat optiunea de a reruta zborul prin alta companie, dar cu diferenta de 115 euro. De la ora de decolare presupusa si ora la care au venit doua autobuze sa ne aduca in perimetrul Sosiri al aeroportului Henry Coanda nu ne-a informat nimeni de la Rynair, caci despre ei e vorba, nici de anularea zborului , nici de optiuni de rerutare, nici de apa, hrana. Rerutarea am facut-o pe cont propriu , cu costuri suplimentare, pe care , normal, ar fi ca Rynair sa le suporte, plus timpul pierdut in aeroport, pana la cursa care ne-a imbarcat dupa 6 ore.
Pot extinde sesizarea si prin faptul ca nu isi onoreaza contractele nici prin politica de bagaje, afland , tot in ultimul moment, ca au modificat-o din 15 ianuarie, dar pasagerii nu au fost notificati.
Intrebarea este cum pot sa-mi recuperez banii pe care mi i-a incasat compania cu care am plecat, in extremis, fiind in situatia de a pierde si rezervarea de la hotel?
Stiu ca erau obligati sa ma anunte din timp de anularea zborului, nu sa ajung la poarta de imbarcare , fara cale de intors. Nu au avut nici macar bunul simt sa trimita o persoana la poarta de imbarcare , care sa informeze calatorii despre variantele posibile. Am fost sechestrati in aeroport, la acea paorta de imbarcare timp de o ora, mergand numai comunicatiile telefonice.
Doresc recuperarea sumei platite in plus, mentionez ca am rezervat biletele de avion cu peste 90 de zile inainte si au fost achitate tot atunci.
Astept parerile specialistilor, pana nu jupuie , legal, companiile low cost.
Va multumesc in avans.
desbagubiri zbor avion anulat dupa ora de decolare
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests