Munca ilegala

Discutii privind litigiile de munca
Post Reply
elena s

Munca ilegala

Post by elena s » 16 Mar 2013, 20:39

Buna seara,
Elena este numele meu, sunt medic dentist. La sfarsitul lunii ianuarie am fost la interviul unei clinici private in Bucuresti deschisa de 2 romani care aveau cabinet privat si in Germania si care cautam un medic petru clincia din Romania. De pe 1 februarie m-au chemat sa imi incep activitatea deoarece doctorita trebuia sa se intoarca in Germania. Zis si facut! Cand am inceput munca pe 1 februarie am intrebat-o pe patroana cum vom colabora. Mi-a zis ca prin cabinetul meu medical individual (CMI), i-am spus ca nu am asa ceva, ea m-a asigurat ca va gasi o modalitate si a plecat val vartej ca avea avion. Eu m-am trezit singurul medic in clinica si cu pacienti programati. Am comunicat prin intermediul mail ului si telefonic ca trebuie sa rezolvam aceasta problema ca nu pot lucra fara forme legale. Ea mi-a zis ca imi va face contract de munca. A trecut o luna si jumatate nici contractul nu l-am vazut si nici salariul. Cand le-am cerut salariul mi-au spus ca vor o factura. Le-am explicat ca nu am cum sa fac rost de factura atata timp cat nu am firma. Ei au zis sa gasesc prin prieteni. Normal ca am refuzat asa ceva.
II pot da in judecata pentru ca nu mi-au facut forme legale de munca? Este raspunderea angajatorului sa imi faca contract de munca nu? Eu pot demostra prin mail-uri ca zilnic ii spuneam de intrarea in legalitate a colaborarii nostre. De asemenea se poate demostra ca am lucrat prin fisele pacientilor si prin marturiile pacientilor.
Am rost de izbanda sa ii dau in judecata? Deoarece nu vor sa imi plateasca sub nici o forma munca efectuata!
Va multumesc frumos!

Mediator Armeanca

Re: Munca ilegala

Post by Mediator Armeanca » 17 Mar 2013, 10:25

Buna ziua
Puteti incerca sa va mediati cu "angajatorul" dvs.