FURT SAU NU?
FURT SAU NU?
Buna ziua,
Numele meu este Dragoi Adrian si am si eu un rand de intrebari pt dvs. Lucrez ca sofer la o firma care are un magazin online cu livrare la domiciliu si unde incasez pe baza unei facturi sumele de bani aferente. In iarna acestui an din cauza zapezilor abundente camera in care locuiesc cu prietena mea s-a surpat fiind facuta din paianta/chirpici. Neavand de unde sa iau bani sa pot sa o refac atunci ff repede ca sa am unde sa stau am fost nevoit sa incep sa rulez facturile si sa ma folosesc de anumite sume de bani din ce incasam ca sa imi refac camaruta cu gandul ca in timp de cateva luni o sa repun banii la loc fara sa observe cineva. NU AM AVUT INTENTIA NICIODATA SA IAU BANII SI SA PLEC, CHIAR DACA AVEAM SUME CE DEPASEAU DESEORI 10000 LEI/ZI. Dupa vreo 4 luni fetele de la contabilitate si-au dat seama si m-au chemat sa ma intrebe ce am facut, le-am explicat si dupaia am luat legatura cu administratorul/patronul firmei si i-am zis. Logic ca a incremenit, nu l-a interesat nicio explicatie de a mea...pana la urma am ajuns la o intelegere ca ma angajez ca pana in luna septembrie anul acesta sa ii inapoiez suma si sa imi opresca tot salariul si bonurile de masa in fiecare luna asta insumand 1100 lei.(eram constient in momentul respectiv ca nu am cum sa ii restitui acei bani in perioada mai-septembrie). Acum se apropie ultima luna si a zis ca daca nu ii dau toti banii pana saptamana viitoare va inainta toate actele la politie. Eu sunt dispus sa muncesc acolo pana platesc toata datoria, nu vreau sa ajung la inchisoare la 26 de ani din cauza unui ghinion si a unei decizii luate gresit. Nu am avut si nu am intentia de a fugi de acolo cu acesti bani. Ce pot pati in cel mai rau caz si cam ce as putea face sa rezolv asta pe o cale cat mai amiabila. Va rog nu ocoliti mesajul meu, am foarte mare nevoie de un raspuns de la un profesionist. Nu stiu cum sa o rezolv. Acum colac peste pupaza a mai gasit si niste facturi care le-am pus pe decont acum