Fonduri nerambursabile pentru florarie cu sera proprie?

Discutii privind raporturile de Drept Comercial
Post Reply
K B N

Fonduri nerambursabile pentru florarie cu sera proprie?

Post by K B N » 15 Dec 2011, 12:34

Buna ziua!

Sper sa-mi raspunda cineva, si sa-mi clarifice cateva interbari... legate de fondurile nerambursabile europene, VA ROG!

Am citit foarte mult din ce se gaseste pe net in legatura cu fondurile acestea, stiu cate ceva , dar totusi as avea nevoie de cineva, sa ma sfatuieasca si sa imi explice cateva lucruri!
Sunt studenta, am 20 de ani, deci ma incadrez in criteriul privind varsta. Nu am si nici nu am avut, firma sau actiuni.
Cunosc criteriile si punctajul la evaluarea planului de afaceri.
As dori sa infiintez o florarie cu sera proprie, florarie care, sa se ocupe si cu decorarea a diferitelor evenimente (nunti, botezuri etc.), cu 2 angajati.
Proprietate pentru magazin (florarie) nu am, dar pot inchiria una (in Brasov), iar pentru sera da, detin un teren langa Brasov. Bani nu am, optez pentru primirea unui credit pentru restul chieltuielilor.
Intrebarile:
1. Se acorda fond nerambursabil pentru acest tip de afacere (florarie cu sera proprie, in Brasov) ()()() ?
2. Pana cand trebuie sa infiintez firma si sa angajez personal, cand incepe programul pentru 2012?
3. Ce pot face cu angajatii mei , daca nu mi se acorda fondul ii pot da afara (in somaj)?
4. Trebuie neaparat ca firma sa functioneze (sa am activitate) inaintea primirea fondului, sau este suficienta numai infiintarea firmei, inchiriarea spatiului si angajarea personalului, pe hartie?
5. Care sunt exact pasii, care trebuiesc urmate, pentru a beneficia de fond si de credit?
Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra!
Multumiri anticipate, Beatrix!

C_A_Coltuc

Ce contine un dosar de finantare?

Post by C_A_Coltuc » 15 Dec 2011, 12:38