X,Y si Z au fost acuzati de infractiunea de furt calificat art 208-209
In fapt intr-o seara Z la rugamintea unui ''prieten'' l a rugat sa sa ii ia lucrurile de la prietena cu care locuia ;
Z i a chemat si pe X si Y sa l ajute ,cand au iesit din blocul respectiv s a facut flagrant si au fost prinsi si acuzati de infractiunea de mai sus;
In primele declaratii au recunoscut fapta sub lovituri si amenintari ,iar cele date la judecator au relatat exact cum s a intamplat,astfel li s au retinut atitudini oscilante in ceea ce priveste declaratiile;tin sa precizez ca sunt foarte multe vicii de procedura ex:lipsa martorului la perchezitie,aducerea acestuia dupa ce s a terminat,foarte multe stersaturi in procesele verbale,modificari etc
X a mers pe eroarea de fapt declarand ca nu cunostea ca a participat la savarsirea unei infractiuni ,este un tanar fara antecedente penale ,student fara sa fie cunoscut cu probleme de acest fel,pe acesta il reprezint eu(sunt incepator)
Ce sanse am sa l eliberez?
Pe ce sa merg?
Rog sfaturi!
Cum sa formulez apararea?
Multumesc anticipat
Ady
Furt calificat 208-209
Re: Furt calificat 208-209
Apararea pe fond, pe eroare, bineinteles. Daca intr-adevar a fost batut si amenintat, poti face plangere penala pentru asemenea fapte si te folosesti de cercetarile in cauza. Multa bafta, cred ca ai cunostinte suficiente. In ce priveste stersaturile, modificarile si lipsurile din actele procedurale si procesuale, invoca-le pentru a le anula pe 197 1 sau 4 sau chiar 2 daca exista caz expres, in acest cazelimini dinprobatoriu probele de vinovatie, ajungand la in dubio pro reo sau chiar la lipsa oricaror probe de vinovatie, situatie in care obtii achitare/scoatere in functie de faza in care e procesul;)
Bafta!!
Bafta!!
suna al naibii de vag "nu cunostea ca a savarsit la savarsirea unei infractiuni"!
Mai concret.. la ce se referea eroarea?
Asta in afara de problemele procesuale...
Mai concret.. la ce se referea eroarea?
Asta in afara de problemele procesuale...