Corect?

Discutii privind raporturile de Drept Comercial
Post Reply
bstafie

Corect?

Post by bstafie » 16 Jul 2010, 12:57

Buna ziua. As avea si eu o nelamurire in privinta unei garantii. In urma cu 3 luni am achizitionat un hdd pentru laptop care acum s-a stricat. Am sunat la cei de la firma de unde am achizionat produsul si mi s-a spus ca pe luni o sa treaca cineva sa ridice hdd-ul ce va fi trimis ulterior la bucuresti. Perioada 'aproximata' pentru reperatii data de reprezentatul de vanzari a fost estimata undeva la 2 saptamani. Problemele mele sunt dupa cum urmeaza : 1.Eu sunt din galati si sediul firmei de garantie(e acelasi cu sediul firmei de unde am luat hdd-ul) e tot in galati. De ce trebuie produsul trimis la bucuresti desi in contract specifica ca garantia produselor este acordata la sediul acesta din galati?
2. De ce trebuie sa vina tocmai luni pentru a prelua produsul (in conditiile in care eu i-am anuntat de azi, vineri in jur de ora 13) cand in contract scrie clar ca programul de lucru pentru garantii e de luni pana vineri de la 09 - 17 + samabata de la 09 - 13.
3 si cel mai important lucru : Ei nu sunt obligati sa-mi inapoieze banii sau un produs de schimb cel putin pe perioada aceasta de 2 saptamani + ?
Pot face eu ceva sau pot doar sa astept si sa inghit in sec pana cand se hotaresc ei sa-mi inapoieze un produs identic si functional?
Va multumesc anticipat!

DevilMean

Re: Corect?

Post by DevilMean » 18 Jul 2010, 01:34

Ca raspunsuri cu privire la intrebari:

1. Depanatorul se afla in Bucuresti, de obicei firmele isi trimit produsele la sediul de unde le-au preluat, furnizorul fiind singurul care poate face interventia asupra obiectului.
2. Poate daca ati fi insistat un pic mai mult, ar fi venit cineva vineri sau chiar sambata pentru a ridica produsul, dar daca este doar o persoana care sa rezolve aceste cereri, probabil are un program incarcat.
3. Firma este obligata sa respecte clauzele prevazute in contractul de garantie, se ofera posibilitatea inlocuirii temporare a unui produs doar daca este posibil, ex. un monitor lcd adus la garantie se poate inlocui temporar cu alt monitor lcd din partea firmei pana la sosirea produsului din reparatie, insa nu toate componentele se pot inlocui temporar, caci firma nu isi poate asigura functionalitatea componentei pe perioada pana soseste produsul.

Nu puteti decat sa asteptati sosirea produsului, in cel mai rau caz va fi cel care l-ati trimis, de foarte putine ori acestea sunt inlocuite.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests