Oricine poate asista la procese?
Oricine poate asista la procese?
Buna ziua! Sunt student in anul I la drept si cu toate acestea n-am avut ocazia pana acum sa intreb vreun profesor de la facultate daca oricine poate asista la procese. Tocmai am terminat prima sesiune si ma gandeam ca in mini-vacanta aceasta de 1 saptamana sa trec printr-o instanta. Trebuie sa indeplinesc vreo anumita procedura ca sa pot lua parte la sedintele de judecata?
Re: Oricine poate asista la procese?
Nu neeaparat,poti intra in sala si te asezi pe unul din locurile libere si nu uita sa-ti opresti telefonul mobil.maximilian_ezio wrote: .....
Trebuie sa indeplinesc vreo anumita procedura ca sa pot lua parte la sedintele de judecata?
De asemenea judecatorul in anumite procese poate evacua persoanele din sala care nu au legatura cu procesul in cauza ori de asemenea unele parti aflate in proces pot cere prin avocati ca procesul sa fie privat.
Evident cand sunt astfel de cereri le vei auzi caci judecatorul va cere aceasta verbal in sala daca este cazul si daca nu sunt alte restrictii poti merge linistit.
maximilian_ezio wrote:Buna ziua! Sunt student in anul I la drept si cu toate acestea n-am avut ocazia pana acum sa intreb vreun profesor de la facultate daca oricine poate asista la procese. Tocmai am terminat prima sesiune si ma gandeam ca in mini-vacanta aceasta de 1 saptamana sa trec printr-o instanta. Trebuie sa indeplinesc vreo anumita procedura ca sa pot lua parte la sedintele de judecata?
sedintele sunt publice,facand exceptie unele situatii,dar care sunt anuntate de judecator asa cum a mentionat si colegul Header.
deci te poti duce la absolut orice proces doresti,dar de preferat sa nu te asezi in primul rand,ca acolo e locul avocatilor...e o cutuma.
altminteri, la cat mai multe dezabateri sa participi!

Ahaaaa... deci sa inteleg ca un viitor avocat nu are voie pe primul loc?
Las ca o sa fiu calm, iar ei o sa faca scandal