Imi trebuie un cod CAEN pt a refactura servicii de telefonie
Imi trebuie un cod CAEN pt a refactura servicii de telefonie
Firma noastra urmeaza sa refactureze servicii de telefonie catre persoane fizice / juridice percepand un comision de gestionare. Am discutat cu 2 avocati pana acum, unul mi-a zis ca trebuie sa introducem cod caen pt prestare servicii de telefonie , celalalt mi-a zis ca nu trebuie pt ca serviciile sunt prestate de operatorul de telefonie. Ma puteti lamuri cum este mai bine ?
Multumesc frumos !
Multumesc frumos !
Eu unul nu înțelg în contextul dat termenul de refacturare. Adica operatorul va facturază dumneavoastră, iar dumneavoastra ,,refacturaținn ceea ce a facturat operatorul fară a face nimic, doar o altă factură fără nimic în plus față de ceea ce va facturat dumneavoastră operatorul?. Chiar nu pricep, vă rog, un pic mai explicit.
De acord cu tine agenda, dar în acest caz face o intermediere intre operator si consumatorul final, deci o prestare de servicii in domeniu telecomunicațiilor, avand un ,,adaosnn, sau, ma rog , o valoare adaugata, iar in concluzie pentru a obtine astfel de venituri, acestea trebuie sa existe in obiectul de activitate.
serviciile de telefonie sunt refacturate strict la aceeasi valoare conform facturii venite de la operator. Comisionul de gestionare perceput se factureaza separat conform contractului de servicii semnat cu clientul. in contractul de servicii se specifica faptul ca serviciile sunt prestate de catre operator si de aceea sunt refacturate la aceeasi valoare, adica nu e un caz clasic de achizitie la o valoare si vanzare cu adaos.razman wrote:Eu unul nu înțelg în contextul dat termenul de refacturare. Adica operatorul va facturază dumneavoastră, iar dumneavoastra ,,refacturaținn ceea ce a facturat operatorul fară a face nimic, doar o altă factură fără nimic în plus față de ceea ce va facturat dumneavoastră operatorul?. Chiar nu pricep, vă rog, un pic mai explicit.
1. Gestionarea facturilor emise de operator pentru serviciile de telefonie mobila consumate de BENEFICIAR.agenda wrote:ce servicii oferiti?
2. Refacturarea respectivelor servicii la acelasi pret, fara adaos comercial, catre BENEFICIAR, in termenul de scadenta a facturilor.
3. Efectuarea, la scadenta a platilor facturilor emise de operator, pentru serviciile de telefonie mobila, consumate de BENEFICIAR daca acestea au fost achitate de catre acesta.
4. Solicitarea inlocuirii sau emiterii unor noi cartele telefonice pentru cele deteriorate, pierdute sau furate.
5. Detalierea convorbirilor telefonice efectuate de BENEFICIAR, la cererea acestuia, pentru fiecare titular de cartela telefonica, in format electronic.
6. Transmiterea, la solicitarea BENEFICIARULUI, a oricaror reclamatii si/sau solicitari privind modificarea tipului de abonament sau serviciilor pe care operator le presteaza BENEFICIARULUI.
7. Transmiterea facturii emise pentru BENEFICIAR catre acesta in format electronic pe o adresa de e-mail valida comunicata PRESTATORULUI. BENEFICIARUL se obliga sa comunice in cel mai scurt timp orice modificare survenita ce l-ar putea impiedica sa receptioneze factura pe adresa de e-mail comunicata si sa puna la dispozitia PRESTATORULUI o alta adresa de e-mail.
Multumesc frumos pentru raspunsurile dumneavoastra.agenda wrote:atunci as adauga 8299 - Alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a., 9609 - Alte activitati de servicii n.c.a. si as adauga si cel mentionat anterior...caci nu costa extra
poate ar fi necesar sa va consultati si cu contabilul dvs in acest sens
O seara buna !
Who is online
Users browsing this forum: Google [Bot] and 20 guests