Sunt intr-o situatie disperata, nici nu pot gandi coerent...
In 2000 am infiintat impreuna cu sotul meu o firma de transport marfa.Am vandut un teren pt a achita avansul la 4 tiruri.Apoi 3 ani am platit rate imense, de cele mai multe ori am impumutat firma pt a le putea achita.Asa ca din start firma a figurat cu datorii catre asociati.Cu statul am fost mereu corecti, CAS-uri, impozite etc, toate la zi.
In tot acest timp am avut contract cu o firma de contabilitate in care am avut incredere ca stie ce face.In ultimii 4 ani firma a figurat cu pierdere, dar am sperat ca ne redresam dupa ce achitam si ultimele 2 leasinguri.
Acum o luna am fost instiintati de ANAF sa prezentam la control toate documentele societatii de la infiintare pana acum.Astazi am fost instiinati ca acel control s-a incheiat.
Vestea ca avem de platit 90.000 ron(noua sute de milioane) a cazut ca un trasnet asupra noasta.De unde pana unde?Domnii inspectori au contatat ca tirurile au un consum mediu de 38%, lucru real confirmat si de cartile tehnice si de oricine se ocupa cu asa ceva, cu care n-au fost de acord.Asa ca au bagat un consum de 32% , diferenta de 6 litri considerand-o cheltuiala nejustificata.Au mai scos facturi de reparatii, piese si anvelope.
De aici rezulat suma de 90.000 ron de plata catre anaf.In momentul acesta transportul este la pamant deci nici in 10 ani nu am putea plati acesti bani.Sa ne vindem rinichii?Sa ne punem streangul in gat?
Suntem atat de ravasiti incat nu stim in ce directie s-o luam , cum sa facem: sa infiintam o alta firma in alt judet pt a proteja masinile pt care ne-am zbatut atat de mult vanzandu-le la noul SRL?Sa facem o contestatie?Cum ?
Scuzati-ma dar nu pot scrie nimic acum, va rog mult sa ma ajutati cu orice sfat.Multumesc anticipat!
Sa-mi pun streangul in gat?
Trebuie sa contestati procesul verbal intocmit de anaf.
Va angajati repede un avocat care va face ceea ce este necesar, in termenele stabilite de lege.
Va trebui in timpul procesului sa solicitati efectuarea unei contra expertize financiar contabile, si efectuarea unei expertize de specialitate auto, prin care sa se confirme cele sustinute de dvs., si de fabricantul tir-urilor.
Invocati faptul ca inspectorii anaf si-au depasit atributiile fara a fi specializati in domeniul auto, si nu s-au rezumat la o expertiza financiar contabila a evidentelor contabile ale societatii, ci au adaugat elemente de expertiza tehnica in specialitatea auto fara a avea aceasta specializare, anuland inregistrarea contabila a unor acte legal emise.
Nu disperati, ca in Romania orice este posibil, inclusiv anularea procesului verbal al anaf.

Va angajati repede un avocat care va face ceea ce este necesar, in termenele stabilite de lege.
Va trebui in timpul procesului sa solicitati efectuarea unei contra expertize financiar contabile, si efectuarea unei expertize de specialitate auto, prin care sa se confirme cele sustinute de dvs., si de fabricantul tir-urilor.
Invocati faptul ca inspectorii anaf si-au depasit atributiile fara a fi specializati in domeniul auto, si nu s-au rezumat la o expertiza financiar contabila a evidentelor contabile ale societatii, ci au adaugat elemente de expertiza tehnica in specialitatea auto fara a avea aceasta specializare, anuland inregistrarea contabila a unor acte legal emise.
Nu disperati, ca in Romania orice este posibil, inclusiv anularea procesului verbal al anaf.


Impotriva raportului ANAF se poate face contestatie. Si se poate cere si suspendarea executarii lui pana la solutionarea contestatiei. In cadrul procesului veti solicita expertiza contabila si eventual tehnica prin care veti stabili exact daca ati efectuat corect inregistrarile in contabilitate si daca ati platit corect darile catre stat.
Daca expertiza contabila stabileste ca e ok obtineti anularea raportului.
Nu disperati, angajati un avocat, o sa aveti o serie de cheltuieli (expertizele costa destul de mult) dar la final daca castigati obtineti acesti bani inapoi.
Succes
Daca expertiza contabila stabileste ca e ok obtineti anularea raportului.
Nu disperati, angajati un avocat, o sa aveti o serie de cheltuieli (expertizele costa destul de mult) dar la final daca castigati obtineti acesti bani inapoi.
Succes
Din curiozitate as dori sa aflu cum au satabilit cei de la ANAF acel consum de 32 l, daca ziceti ca in cartea tehnica a autovehicului este trecut consumul dedus de catre firma dumneavoastra si pe care, banuiesc ca, s-a bazat si contabilul la verificarea deconturilor si inregistrarea pe costuri a cheltuielilor cu combustibilul. Oricum, stati linistiti si urmati sfaturile colegilor, statistic, ANAF pierde multe din actiuni.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests