Poprire .

Discutii privind procedura civila
Post Reply
maripe

Poprire .

Post by maripe » 19 Dec 2008, 15:00

Buna ziua,

O salariata are deja 2 popriri asupra veniturilor lunare si un CAR care impreuna depasesc 1/2 din venitul lunar( conform art 409 din CPC ).

S-a mai intalnit cineva cu un caz de genul acesta ?

ursu

Post by ursu » 19 Dec 2008, 19:25

Asta este!
Nu mai ai ce urmari
Prev. cpc sunt imperative in privinta aceasta :" Daca sunt mai multe urmariri....urmarirea nu poate depasi 1/2 din venitul lunar.."

ALINDADALIG

salut

Post by ALINDADALIG » 22 Dec 2008, 09:53

si eu sunt in acceasi situatie, in cadrul societatii unde lucrez ca si consilier juridic un angajat are deja 2 popriri , a treia nu am mai avut de unde sa i-o opresc........cel mai bine este sa-l treci fara carte de munca...asa scutesti multe hartii...ca doar nu lucram doar pentru asta :-D

chimera

Post by chimera » 22 Dec 2008, 11:38

ba ai de unde. din 1/2 din venitul lunar net ... diminuarea proportionala a urmaririlor

ursu

Post by ursu » 22 Dec 2008, 23:14

Vai ce.....romantic suna!
Si cum faci asta? Nu tre sa scrii prea mult.....doar un art. vreau...sau doua, dupa posibilitati! Ca povesti....spun io la instanta zilnic!

aylin

poprire asiguratorie

Post by aylin » 10 Jan 2009, 17:15

sunt un creditor ce a am cerut la instanta poprirea asiguratorie.Actiunea s-a admis si astept sa se comunice. Mai departe stiu ca trebuie sa o comunic bancilor. Dar debitorului tot eu o comunic? trebuie sa invoc un articol sau ceva?

chimera

Post by chimera » 10 Jan 2009, 17:50

URSU wrote:Vai ce.....romantic suna!
Si cum faci asta? Nu tre sa scrii prea mult.....doar un art. vreau...sau doua, dupa posibilitati! Ca povesti....spun io la instanta zilnic!
:-D atunci refuza tu sa executi titlul executoriu!!!!??

Art. 164. din Codul Muncii[reţinerile din salariu]
(1) Nici o reţinere din salariu nu poate fi operată, în afara cazurilor şi condiţiilor prevăzute de lege.