speta de dat cu parerea:
o societate comerciala distribuitoare este reclamata de un consumator la oficiul ptr. protectia consumatorilor pentru deficientele calitative pe care le prezinta cantitatile de placi ondulate achizitionate in anul 2001. S.c. reclamata nu este producatoare, produsele respective fiind cumparate direct de la o alta societate producatoare.
Baza reclamatiei consumatorului o reprezinta faptul ca se dezlipeste stratul colorant al acestor placi, anexand factura fiscala din 2001 precum si certificatul de garantie al producatorului, in care este mentionata acordarea unei garantii de 15 ani in care placile se inlocuiesc gratuit, dar, subliniez, doar in caz de permeabilitate. Raspunsul producatorului fata de distribuitor este ca acest caz nu se aliniaza printre cele care ar antrena raspunderea sa conform garantiei acordate.
Agentul OPC acorda societatii reclamate un termen de 10 zile de remediere (inlocuire, practic), desi nu s-a efectuat nici o expertiza (se presupune ca nici nu s-a deplasat la fata locului).
Care este parerea voastra? Ca vicii exista, de necontestat, pentru care se face raspunzator distribuitorul. Insa producatorul raspunde pentru defectele de fabricatie. Care sunt reglementarile incidente in materie pe baza carora distribuitorul sa se indrepte impotriva producatorului?
A procedat corect agentul OPC redactand doar un simplu proces-verbal in care solicita inlocuirea produselor in termen de 10 zile?
Pana unde se intinde raspunderea producatorului? Se poate absolvi de raspundere?
reclamatie opc
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests