Post
by aho » 09 Mar 2006, 09:18
HOTARIRE Nr. 665 din 24 august 1995
ART. 2
(1) Vinzatorul raspunde fata de consumator, iar producatorul si importatorul fata de vinzator, pentru deficientele de calitate ale produselor nealimentare prevazute in anexa, constatate dupa vinzarea acestora, cu exceptia deficientelor cauzate de nerespectarea, de catre consumator, a instructiunilor de folosire si de pastrare.
ART. 3
Termenul stabilit pentru primirea reclamatiilor referitoare la calitatea produselor este de 30 de zile de la data vinzarii acestora, exclusiv ziua depunerii reclamatiei. Reclamatia se depune la vinzator, care este obligat sa o primeasca, daca este depusa in acest termen.
Din cate imi amintesc, mai este ceva legat de abrogarea HCM 941/59 , dar nu am rabdare sa verific, stiu ca treceam clauze in contract:
termen de de efectuare a receptiei mf. si returnare marfa de la receptie;
cine participa la receptie; ca ptr. deficientele neconstatate la receptie producatorul nu raspunde cu exceptia viciilor ascunse.