Daca cineva s-a aflat in situatia de a schimba maestrul, va rog sa ma lamuriti si pe mine in legatura cu cateva probleme.
Cand i-am intrebat pe cei de la Barou care sunt formalitatile in cazul schimbarii maestrului, mi-au spus ca nu pot denunta unilateral contractul cu actualul maestru. In viziunea dansilor se pare ca incetarea contractului nu poate avea loc decat cu "acordul partilor". Cu alte cuvinte, daca maestrul nu isi da acordul eu sunt blocata la el pe veci...sau macar pana se termina stagiatura.
Ce mi-au spus astia contravine insa tuturor regulilor inscrise in statut, precum si in contract si anume:
"In lipsa unor dispozitii contractuale mai favorabile, contractul de colaborare poate fi denuntat de oricare dintre parti prin instiintarea celeilalte/celorlalte parti cu cel putin 3 luni inainte. In cazul in care contractul este incheiat cu un avocat stagiar vor fi observate dispozitiile din prezentul statut privind formarea profesionala initiala. "
In contract se spune: "oricare dintre parti poate lua initiativa incetarii colaborarii inainte de implinirea termenului, printr-un preaviz comunicat celeilalte parti, cu cel putin o luna inainte de data la care se doreste incetarea colaborarii."
Realizez insa, ca orice dispozitii vor fi interpretate in favoare maestrului, in consecinta, atunci cand dati raspunsul trebuie tinut cont si de "logica" Baorului si nu neaparat a noastra a tuturor.
Schimbare maestru
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests