Imi trebuie un cod CAEN pt a refactura servicii de telefonie

Discutii privind raporturile de Drept Comercial
Post Reply
emoka

Imi trebuie un cod CAEN pt a refactura servicii de telefonie

Post by emoka » 16 May 2009, 09:06

Firma noastra urmeaza sa refactureze servicii de telefonie catre persoane fizice / juridice percepand un comision de gestionare. Am discutat cu 2 avocati pana acum, unul mi-a zis ca trebuie sa introducem cod caen pt prestare servicii de telefonie , celalalt mi-a zis ca nu trebuie pt ca serviciile sunt prestate de operatorul de telefonie. Ma puteti lamuri cum este mai bine ?
Multumesc frumos !

razman

Post by razman » 18 May 2009, 19:12

Eu unul nu înțelg în contextul dat termenul de refacturare. Adica operatorul va facturază dumneavoastră, iar dumneavoastra ,,refacturaținn ceea ce a facturat operatorul fară a face nimic, doar o altă factură fără nimic în plus față de ceea ce va facturat dumneavoastră operatorul?. Chiar nu pricep, vă rog, un pic mai explicit.

agenda

Post by agenda » 18 May 2009, 19:18

cred ca este un intermediar care ofera anumite facilitati persoanelor fizice si juridice...per total acestea ies mai ieftin...cred

razman

Post by razman » 18 May 2009, 19:32

De acord cu tine agenda, dar în acest caz face o intermediere intre operator si consumatorul final, deci o prestare de servicii in domeniu telecomunicațiilor, avand un ,,adaosnn, sau, ma rog , o valoare adaugata, iar in concluzie pentru a obtine astfel de venituri, acestea trebuie sa existe in obiectul de activitate.

agenda

Post by agenda » 18 May 2009, 19:40

si eu sunt de acord cu tine.
cred ca are nevoie de 8220 - Activitati ale centrelor de intermediere telefonica (call center)

razman

Post by razman » 18 May 2009, 19:50

Din cele evidentiate de colega,existand deci si cod pentru o astfel de prestare, parearea mea este ca trebuie sa l aveti mentionat in obiectul de activitate.

emoka

Post by emoka » 18 May 2009, 20:13

razman wrote:Eu unul nu înțelg în contextul dat termenul de refacturare. Adica operatorul va facturază dumneavoastră, iar dumneavoastra ,,refacturaținn ceea ce a facturat operatorul fară a face nimic, doar o altă factură fără nimic în plus față de ceea ce va facturat dumneavoastră operatorul?. Chiar nu pricep, vă rog, un pic mai explicit.
serviciile de telefonie sunt refacturate strict la aceeasi valoare conform facturii venite de la operator. Comisionul de gestionare perceput se factureaza separat conform contractului de servicii semnat cu clientul. in contractul de servicii se specifica faptul ca serviciile sunt prestate de catre operator si de aceea sunt refacturate la aceeasi valoare, adica nu e un caz clasic de achizitie la o valoare si vanzare cu adaos.

agenda

Post by agenda » 18 May 2009, 20:15

ce servicii oferiti?

razman

Post by razman » 18 May 2009, 20:23

Parerea mea este ca indiferent ce presteaza, abtinerea de venituri din aceste prestatii presupune ca acestea sa fie mentionate in obiectul de activitate (D.31/1954)

emoka

Post by emoka » 18 May 2009, 20:27

agenda wrote:ce servicii oferiti?
1. Gestionarea facturilor emise de operator pentru serviciile de telefonie mobila consumate de BENEFICIAR.
2. Refacturarea respectivelor servicii la acelasi pret, fara adaos comercial, catre BENEFICIAR, in termenul de scadenta a facturilor.
3. Efectuarea, la scadenta a platilor facturilor emise de operator, pentru serviciile de telefonie mobila, consumate de BENEFICIAR daca acestea au fost achitate de catre acesta.
4. Solicitarea inlocuirii sau emiterii unor noi cartele telefonice pentru cele deteriorate, pierdute sau furate.
5. Detalierea convorbirilor telefonice efectuate de BENEFICIAR, la cererea acestuia, pentru fiecare titular de cartela telefonica, in format electronic.

6. Transmiterea, la solicitarea BENEFICIARULUI, a oricaror reclamatii si/sau solicitari privind modificarea tipului de abonament sau serviciilor pe care operator le presteaza BENEFICIARULUI.

7. Transmiterea facturii emise pentru BENEFICIAR catre acesta in format electronic pe o adresa de e-mail valida comunicata PRESTATORULUI. BENEFICIARUL se obliga sa comunice in cel mai scurt timp orice modificare survenita ce l-ar putea impiedica sa receptioneze factura pe adresa de e-mail comunicata si sa puna la dispozitia PRESTATORULUI o alta adresa de e-mail.

agenda

Post by agenda » 18 May 2009, 20:35

atunci as adauga 8299 - Alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a., 9609 - Alte activitati de servicii n.c.a. si as adauga si cel mentionat anterior...caci nu costa extra

poate ar fi necesar sa va consultati si cu contabilul dvs in acest sens

emoka

Post by emoka » 18 May 2009, 20:38

agenda wrote:atunci as adauga 8299 - Alte activitati de servicii suport pentru intreprinderi n.c.a., 9609 - Alte activitati de servicii n.c.a. si as adauga si cel mentionat anterior...caci nu costa extra

poate ar fi necesar sa va consultati si cu contabilul dvs in acest sens
Multumesc frumos pentru raspunsurile dumneavoastra.
O seara buna !

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests