Asociatii de Proprietari

Discutii privind Societatile Comerciale
Post Reply
ElenaD

Asociatii de Proprietari

Post by ElenaD » 05 Oct 2018, 15:40

Buna ziua!

Va deranjez cu o intrebare pe urmatoarea speta:

Locuiesc intr-un complex de blocuri construit in 2008.
La costurile intretinerii am urmatoarele campuri: intretinerea lunara/obisnuita, fond reparatii, fond rulment.
La inceputul anului odata cu plata intretinerii lunare am achitat o parte din fondul de reparatii + o parte din fondul de rulment.
La inceputul lui Septembrie figuram cu restanta pentru 2 luni la intretinere + fond rulment + fond reparatii. Tot in luna septembrie am achitat 500 de ron pentru cele 2 luni de intretinere la care eram restanta. Dupa 5 zile de la plata mea, am primit o informare de la Asociatia de Proprietari care spunea ca au decis ca incepand cu 1 Septembrie, toate platile facute catre asociatie vor stinge restanta cea mai veche. La inceputul lui Octombrie cand s-a afisat o noua lista, figuram cu aceeasi restanta la intretinere dar cu fond de rulment si fond de reparatii diminuat. Au considerat plata mea pentru intretinere ca fiind plata pentru fondul de rulment si cel de reparatii. In plus mi-au aplicat penalitati pentru restanta la intretinere.

As vrea sa stiu daca este legal sa procedeze asa si daca exista vreo solutie sa ii atac.

Va multumesc anticipat pentru sfaturi si ajutor!

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests