Buna ziua,
Sunt seful unui laborator care detine o Magazie de reactivi si materiale de laborator.
Pana in prezent, datorita unei Note interne , gestiunea (adica receptia, manipularea in magazie si intocmirea documentelor) era facuta de o laboranta careia i s-a oprit garantie. D-na iese la pensie. Evident ca nimeni nu vrea sa preia acesta sarcina si nu pot obliga pe nimeni.
Am citit cu atentie legislatia privind gestiunea.
Astfel dupa cum vad conform Legea nr. 22/1969
In art 1 se da definitia gestionarului:
Art. 1
Gestionar, in intelesul prezentei legi, este acel angajat al unei persoane juridice prevazute la art. 176 din Codul penal care are ca atributii principale de serviciu primirea, pastrarea si eliberarea de bunuri aflate in administrarea, folosinta sau detinerea, chiar temporara, a acesteia.
Deci Gestionarul are ca atrubutii principale sarcini de gestiune. In laborator nu exista acesta functie, sarcinile legate de receptia, păstrarea in Magazie si intocmirea documentelor privind managementul reactivilor si materialelor de laborator, fiind sarcini suplimentare la functia de laborant.
De asemenea spune in lege:
Art. 10
Gestionarul are obligatia de a constitui o garantie in numerar .
Ministerele si celelalte organe centrale pot extinde, in functie de natura si valoarea bunurilor, obligatia de a constitui garantii in conditiile prezentului capitol si asupra altor categorii de angajati care minuiesc bunuri, cu exceptia celor ce primesc bunuri spre a le folosi in indeplinirea atributiilor de serviciu .
Tot ce exista in Magazia laboratorului sunt bunuri utilizate in indeplinirea sarcinilor de analiza a probelor.
Va rog sa ma ajutati cu un sfat privind modul cum ar trebui sa reactionez legat de perceperea garantiei unui laborant caruia ii voi da aceste sarcini suplimentare la Fisa postului.
Multumesc si astept cu interes!
garantie gestiune
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest