Post
by bugsy_io » 11 Sep 2007, 14:50
Ma refeream la un euro 3 la motor de 1,9. Dupa cum stiti multe masini au euro 4 din 2002, pe diesel cam dupa 2004 au euro 4. Se pare ca Ungurii dupa ce au pierdut procesul taxa a scazut cam la 100 de euro pe masina. Bulgarii nu au mai asteptat sa treaca prin toate fazele pana sa cada legea si au si ei taxe de 100 de euro pt orice autovehicul sau 200 la camioane parca si microbuze indiferent de noxe. Pt noxe mai bine ar pune romanii taxe mari daca tot le pasa de mediu. Pai ce diferenta e acuma intre un non-euro si euro 4. Doar la rovinieta la non-euro e 100 de lei, iar la euro 4 (de la euro 2 in sus e la fel-alta prostie) e 70 de lei. Da-ti drumul fratiilor la masini in ro si bagati taxe pe harburi 2000 de lei as baga eu pt un non-euro, 1000 de lei pt euro 1, 300 de lei pt euro 2, 100 de lei pt. euro 3 si 50 de lei pentru euro 4 pt motoare pama in 1600 cc. Asa impozite as dorii si atunci toti si-ar aduce un euro 2 mult mai ieftine decat daciile noastre si ar incuraja oamenii sa cumpere euro 3 si 4. Pai ce impozit e ala de 50 de lei pe un non-euro. Astia chiar ii incurajeaza. Oare se pot obtine si cei 300 de euro inapoi (taxa pt prima inmatriculare) daca castiga UE procesul? Ce porci mai sunt si conducatorii nostrii. Au dorit UE, ne-au primit si acum facem ce vrem de capul nostru. Hai sa faca cum am zis eu si apoi sa vedeti voi cine isi mai aduce harburiile din germania in romania. Cei care au Dacii sa-si ia un euro 2 sau 3 dar dupa normele din germania adica D3 sa fie euro 3 in functie de noxe.