Buna ziua,as dori un sfat in legatura cu problema mea si anume:sunt insarcinata in 17 saptamani (o bucurie mare si mult asteptata)si este o sarcina cu probleme din cauza asta acum sunt in concediu medical,am anuntat in scris firma la care muncesc de aproape 4 ani de sarcina mea, de cum am anuntat s-a schimbat totul;ma ameninta ca ma da afara(au zis ca-mi trimit prin posta concedierea).Eu am scos de la firma o copie dupa contractul meu de munca si am constatat urmatoarele:
- contractul nu este semnat de mine ci de altcineva;
- de aproape 7 luni sunt trecuta la 4 ore desi nu am semnat nimic si nu m-a anuntat nimeni(muncind in tot acest timp 8ore)
- actul aditional cu 4ore nu este semnat de mine
Ar mai fi multe de spus cum ar fi ca acum nu-mi dau banii pe concediu medical,bani foarte putini fiindca sunt trecuta in acte cu 4 ore dar chiar si asa nici pe aceia nu mi-i dau.
Intrebare mare este ca daca merg in instanta cu plangere de fals si uz de fals este foarte costisitor sau nu!?Eu vreau sa recuperez banii din lunile muncite 8ore si nu 4ore cum au declarat ei si banii de concediu medical,nu mai indraznesc sa spun cat am cheltuit cu sarcina mea si cat mai am se cheltuit(am acte doveditoare,chitante,etc).
Sper sa fi fost pe intelesul dvs si sa-mi dati un sfat.Va multumesc.
Contract de munca 4ore fara ca eu sa stiu
Re: Contract de munca 4ore fara ca eu sa stiu
În primul rând, un exemplar al contractului de muncă trebuia să îl primiți în momentul încheierii/înregistrării lui (din păcate salariații nu se interesează de acest aspect, iar angajatorii fie nu știu nici ei, fie profită de lipsa de informare a salariaților).