Ce atributii are un inspector de resurse umane ??
Ce atributii are un inspector de resurse umane ??
Fac atatea in firma unde lucrez incat nu mai stiu care-mi sunt atributiile functiei.
Nu are fisa postului, sa nu se mai zbata, ca nu are nici atributii, si nici raspundere.gemeni72 wrote:Si daca nu are fisa postului?
Multi nu au fisa postului Norocel !!!!!!!!
Intrebare: care e postul pe care il ocupi in cadrul firmei pentru un raspuns in concret?
![]()
![]()
Norocoas-o. Mie de la an la an imi mai creste cu o pagina.
Va multumesc pentru interes.
Ceea ce fac eu in firma (este un magazin alimentar- tip super marchet)??
Am pornit de la contabilitate primara (aproximativ 500 de nir-uri pe luna ), inclusiv jurnale contabile , registru de casa , ordine de plata,comandarea si depunerea bonurilor valorice de masa, incheiat situatia lunara, pentru a-i preda contabilei ( o baba de 75 de ani) totul mura-n-gura...
Dupa care am facut cursul de inspector resurse umane, si pe langa ceea ce faceam (contabilitate primara), mai fac : eliberez adeverinte de tot felul pentru angajatii firmei (15 persoane), inchei contracte cu furnizorii, cu medicina muncii, tin legatura cu tot ce misca-n firma, creez tot felul de baze de date pentru a-mi usura munca, administrez personalul, am grija de formarea lor profesionala, particip la aprecierea , promovarea si recompensarea personalului, intocmesc fisele de post ( inclusiv pe a mea), si regulamentul de ordine interioara, intocmesc note interne , procese verbale, decizii, adrese, somatii..., arhivez dosarele de personal si a actelor contabile, intocmesc si depun formularele contabile lunare ... si poate ca mi-au mai scapat unele sarcini .
Beleaua este ca pentru munca aceasta primesc un salariu de ?.000.000 lei.(Vreau un raspuns de la voi in acest sens)
Am uitat sa va mai spun ca daca un angajat lipseste (cu motiv sau nu) eu sunt omul de sacrificiu .
Si mai sunt multe de comentat, dar alta data pentru ca ma pregatesc sa-mi dau ,licenta (la dreptul muncii) .
Astept raspunsuri de la voi si va multumesc anticipat.
Ceea ce fac eu in firma (este un magazin alimentar- tip super marchet)??
Am pornit de la contabilitate primara (aproximativ 500 de nir-uri pe luna ), inclusiv jurnale contabile , registru de casa , ordine de plata,comandarea si depunerea bonurilor valorice de masa, incheiat situatia lunara, pentru a-i preda contabilei ( o baba de 75 de ani) totul mura-n-gura...
Dupa care am facut cursul de inspector resurse umane, si pe langa ceea ce faceam (contabilitate primara), mai fac : eliberez adeverinte de tot felul pentru angajatii firmei (15 persoane), inchei contracte cu furnizorii, cu medicina muncii, tin legatura cu tot ce misca-n firma, creez tot felul de baze de date pentru a-mi usura munca, administrez personalul, am grija de formarea lor profesionala, particip la aprecierea , promovarea si recompensarea personalului, intocmesc fisele de post ( inclusiv pe a mea), si regulamentul de ordine interioara, intocmesc note interne , procese verbale, decizii, adrese, somatii..., arhivez dosarele de personal si a actelor contabile, intocmesc si depun formularele contabile lunare ... si poate ca mi-au mai scapat unele sarcini .
Beleaua este ca pentru munca aceasta primesc un salariu de ?.000.000 lei.(Vreau un raspuns de la voi in acest sens)
Am uitat sa va mai spun ca daca un angajat lipseste (cu motiv sau nu) eu sunt omul de sacrificiu .
Si mai sunt multe de comentat, dar alta data pentru ca ma pregatesc sa-mi dau ,licenta (la dreptul muncii) .
Astept raspunsuri de la voi si va multumesc anticipat.
Cam dezastruoasa situatia! din ce ai enumerat mai sus, ai atributiuni in firma corespunzatoare mai multor functii. iar daca te pregatesti acum si pt licenta, nu ar fi prea mare mirarea si chiar logica as spune eu, sa ai apoi in sarcina si atributiuni ale consilierului juridic. fa-ti fisa postului, enumera exact atributiunile pe care le ai acum in sarcina (si pe care le-ai enumerat de altfel si aici) si parerea mea este ca ar fi cazul cand te duci cu aceasta la semnat sa-ti si negociezi salariul la nivelul sarcinilor pe care le indeplinesti in firma. multa bafta!!!
Din ce am citit reiese ca in prezent esti inspector resurse umane, sper. Oricum nu ai ce cauta la contabilitate (primara) sau prima data acesta este postul pe care l-ai ocupat? In pricipiu, ar trebui sa-i spui ca nu te mai poti ocupa de partea primara a contabilitatii (e posibil sa nu fie de acord, pentru tu deja ai responsabilitati imense pe care le indeplinesti in mod corespunzator si atunci seful e multumit de prestatiile tale), e necesar sa mai angajeze o alta persoana pentru acest post. Atributiile pe care le ai sunt doar cele legate de personalul societatii unde lucrezi, acestea pot fi trecute si in fisa postului. Ai mai avea o optiune: sa mai inchei un contract de munca tot la firma unde lucrezi pentru partea de contabilitate, dar tot nu vei castiga mai bine pentru ca ai avea venituri de pe doua contracte si se vor impozita corespunzator. Asa, firma ......... zic si eu prefera sa te plateasca (:?) ceva mai mult peste salariul minim pe economie (sper).
Sfatul meu: rezista cat mai poti macar pana dupa licenta, nu abandona, pentru e mai greu fara nici un venit si poate dupa aceea ai sa gasesti ceva mai lejer, desi .........., sperante sunt, totul e posibil!!!!! Iti doresc multa, multa bafta la licenta!!!!!!

Sfatul meu: rezista cat mai poti macar pana dupa licenta, nu abandona, pentru e mai greu fara nici un venit si poate dupa aceea ai sa gasesti ceva mai lejer, desi .........., sperante sunt, totul e posibil!!!!! Iti doresc multa, multa bafta la licenta!!!!!!



blonda wrote:,.... intocmesc fisele de post ( inclusiv pe a mea)......, .
Ai doua variante:
1.Scrie toate activitatile enumerate de tine, un salariu pe masura si te duci frumusel la administrator.
2.In situatia in care nu crezi ca vei obtine salarizarea dorita, atunci trece in fisa postului(avand aceasta posibilitate) atributiile pentru care crezi ca meriti X.000.000 lei. Macar sa ai raspundere de banii care ii iei.
Info utile pt completare carte de munca
Aceste prevederi opereaza actualmente, evident cele ulteriore inlocuiesc o serie dintre cele anterioare ... Asa se ghideaza la ITM "profi"s ...
1. Decret (Consiliul de Stat) - nr. 92 / 16 aprilie 1976 (Intocmire si pastrare carnet de munca)
2. Ordin M Muncii - nr. 136 / 29 iulie 1976, publ. Bul. Of. nr. 76/29 iulie 1976 (metodologia de intocmire, completare, pastrare si evidenta a carnetului de munca)
3. Ordin M Muncii si Protectiei Sociale - nr. 747 / 13 decembrie 1999 (NORME = incasare ..., PROCEDURA = inregistrare contracte de munca, .. tinere a evidentei muncii ..)
Succes!
1. Decret (Consiliul de Stat) - nr. 92 / 16 aprilie 1976 (Intocmire si pastrare carnet de munca)
2. Ordin M Muncii - nr. 136 / 29 iulie 1976, publ. Bul. Of. nr. 76/29 iulie 1976 (metodologia de intocmire, completare, pastrare si evidenta a carnetului de munca)
3. Ordin M Muncii si Protectiei Sociale - nr. 747 / 13 decembrie 1999 (NORME = incasare ..., PROCEDURA = inregistrare contracte de munca, .. tinere a evidentei muncii ..)
Succes!
Rectificare informatie?!?
BIBI spune (la alt topic) despre prevederile mentionate de mine anterior ca ar fi abrogate ...!
Sa spuna cine stie mai multe ...
Sa spuna cine stie mai multe ...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests