Corect?
Posted: 16 Jul 2010, 12:57
Buna ziua. As avea si eu o nelamurire in privinta unei garantii. In urma cu 3 luni am achizitionat un hdd pentru laptop care acum s-a stricat. Am sunat la cei de la firma de unde am achizionat produsul si mi s-a spus ca pe luni o sa treaca cineva sa ridice hdd-ul ce va fi trimis ulterior la bucuresti. Perioada 'aproximata' pentru reperatii data de reprezentatul de vanzari a fost estimata undeva la 2 saptamani. Problemele mele sunt dupa cum urmeaza : 1.Eu sunt din galati si sediul firmei de garantie(e acelasi cu sediul firmei de unde am luat hdd-ul) e tot in galati. De ce trebuie produsul trimis la bucuresti desi in contract specifica ca garantia produselor este acordata la sediul acesta din galati?
2. De ce trebuie sa vina tocmai luni pentru a prelua produsul (in conditiile in care eu i-am anuntat de azi, vineri in jur de ora 13) cand in contract scrie clar ca programul de lucru pentru garantii e de luni pana vineri de la 09 - 17 + samabata de la 09 - 13.
3 si cel mai important lucru : Ei nu sunt obligati sa-mi inapoieze banii sau un produs de schimb cel putin pe perioada aceasta de 2 saptamani + ?
Pot face eu ceva sau pot doar sa astept si sa inghit in sec pana cand se hotaresc ei sa-mi inapoieze un produs identic si functional?
Va multumesc anticipat!
2. De ce trebuie sa vina tocmai luni pentru a prelua produsul (in conditiile in care eu i-am anuntat de azi, vineri in jur de ora 13) cand in contract scrie clar ca programul de lucru pentru garantii e de luni pana vineri de la 09 - 17 + samabata de la 09 - 13.
3 si cel mai important lucru : Ei nu sunt obligati sa-mi inapoieze banii sau un produs de schimb cel putin pe perioada aceasta de 2 saptamani + ?
Pot face eu ceva sau pot doar sa astept si sa inghit in sec pana cand se hotaresc ei sa-mi inapoieze un produs identic si functional?
Va multumesc anticipat!