Lege pentru ``on called``
Posted: 06 Nov 2008, 19:34
Cu respect pentru toti
Am o nelamurire pentru o situatie careia nu i-am dat inca de cap:
La o nnFIRMAnn angajatii lucreaza in doua schimburi.
La schimbul 1 au un program normal de 8 ore.
La schimbul 2 au un program de 6 ore.
In saptamana cand lucreazaq schimbul 2 au mai putin cu 10 ore.
Aceste 10 ore sunt obligati sa le recupereze Sambata + Duminica
lucrand de la ora 9 pana la orele 22.Adica Sambata + Duminica = 26 ore.
Aceste 26 ore sunt platite ca fiind de fapt acele 10 ore ce trebuiau recuperate.
Problema este ca firma e de prestari servicii si angajatii lucreaza numai atunci cand apare o avarie sau vre-un defect la care trebuie sa mearga urgent.
Conducerea FIRMEI spune ca nu plateste orele in care angajatii stau la dispozitia firmei si nu au efectiv de lucru,ci doar atunci cand lucreaza efectiv.
Acest serviciu este numit de conducatorii FIRMEI nnon callednn adica vii la serviciu numai atunci cand te sun eu si am nevoie de tine.
Chiar daca de Sambata dimineata pana Dunimica seara esti la dispozitia FIRMEI si treaba merge bine ,deci nu esti chemat in teren , nu platesc angajatii pentru ca nu au fost chemati la vreo reparatie in teren.
Acum intreb si EU exista vre-o lege care reglementeaza acest tip de serviciu nnon callednn ?
Sau mai clar ,cum ar trebui sa se procedeze in cazul de fata.
Este normal ca pe un om pe care il tii la dispozitia ta ,sa nu-l platesti decat daca ai nevoie efectiv de el si numai pentru perioada aceea?
Spuneti-mi la ce legi se poate face trimitere....
Astept o rezolvare din partea voastra ca EU nu-i dau de cap...
Va multumesc mult...
Am o nelamurire pentru o situatie careia nu i-am dat inca de cap:
La o nnFIRMAnn angajatii lucreaza in doua schimburi.
La schimbul 1 au un program normal de 8 ore.
La schimbul 2 au un program de 6 ore.
In saptamana cand lucreazaq schimbul 2 au mai putin cu 10 ore.
Aceste 10 ore sunt obligati sa le recupereze Sambata + Duminica
lucrand de la ora 9 pana la orele 22.Adica Sambata + Duminica = 26 ore.
Aceste 26 ore sunt platite ca fiind de fapt acele 10 ore ce trebuiau recuperate.
Problema este ca firma e de prestari servicii si angajatii lucreaza numai atunci cand apare o avarie sau vre-un defect la care trebuie sa mearga urgent.
Conducerea FIRMEI spune ca nu plateste orele in care angajatii stau la dispozitia firmei si nu au efectiv de lucru,ci doar atunci cand lucreaza efectiv.
Acest serviciu este numit de conducatorii FIRMEI nnon callednn adica vii la serviciu numai atunci cand te sun eu si am nevoie de tine.
Chiar daca de Sambata dimineata pana Dunimica seara esti la dispozitia FIRMEI si treaba merge bine ,deci nu esti chemat in teren , nu platesc angajatii pentru ca nu au fost chemati la vreo reparatie in teren.
Acum intreb si EU exista vre-o lege care reglementeaza acest tip de serviciu nnon callednn ?
Sau mai clar ,cum ar trebui sa se procedeze in cazul de fata.
Este normal ca pe un om pe care il tii la dispozitia ta ,sa nu-l platesti decat daca ai nevoie efectiv de el si numai pentru perioada aceea?
Spuneti-mi la ce legi se poate face trimitere....
Astept o rezolvare din partea voastra ca EU nu-i dau de cap...
Va multumesc mult...