Salutare!
Sunt consilier juridic de vreo 3 ani dar abia acum, la noul loc de munca imi sunt necesare cele doua stampile pentru avizare. Problema mea este urmatoarea. In ce situatii se utilizeaza fiecare dintre ele? Pentru ce tip de acte? Dupa cum stiti una din stampile are inscris numele de consilier si apartenenta profesionala,fiind o stampila rotunda, iar cealalta este rectangulara si are inscris pe ea "....atest data , identitatea partilor si continutul". Eu ma gandesc ca prima s-ar folosi pentru actiuni in instanta de exemplu, iar cea de a doua pe contracte... Asa sa fie? Eu deja am folosit-o pe prima pe cateva contracte, nu cred ca este o mare greseala, insa nu as vrea sa le utilizez impropriu.
Voi ce stiti?
Interbare pentru consilieri juridici!
eu le folosesc pe amandoua la contracte. pe cea dreptunghiulara trec numarul de ordine din registrul meu al actului atestat, data si semnatura, iar in dreptul semnaturii aplic si stampila rotunda.
mai pun stampila rotunda si pe paginile contractelor .. fiind pe mai multe foi, le semnez pe fiecare si le stampilez spre nesemnare.
mai pun stampila rotunda si pe paginile contractelor .. fiind pe mai multe foi, le semnez pe fiecare si le stampilez spre nesemnare.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests