referitor la foile de parcurs... voi puneti problema din punctul de vedere al conducatorului de autovehivcul.
legislatia spune ca trebuie sa ai foaie de parcurs la autovehicul de firma. foia trebuie sa fie semnata (cu doua semnaturi: una a directorului tehnic si una a soferului), stampilata si completata corect.
problema intervine atunci cand un patron nu a angajat un sef de punct control tehnic (pe langa directorul tehnic), o persoana specializata care sa va invete tot ce trebuie sa stiti despre foaia de parcurs. va lasa sa va descurcati singuri si de aici apar multe probleme.
foaia de parcurs nu este foarte importanta pentru voi, ci pentru patronul care vrea sa aiba controlul asupra consumului e carburant. aici legea nu doar ca ii obliga, dar ii si ajuta.
la firme mari, unde sumele cheltuite pe carburanti sunt imense, patronii vor sa aiba controlul banilor, totusi, daca folosesc doar carburant legal, corect, din peco.
pot ajuta orice firma sa isi reduca consumul de carburant.
sunt specialist in calcul foi de parcurs (trasee, km reali si echivalenti, calcul foi de parcurs). daca doriti ajutorul meu scrieti-mi aici:
mcosmoiu@gmail.com