Foi de parcurs , delegatii ( ordine de deplasare )

inregistrari contabile, taxe si impozite, expertize contabile, evaluari, TVA
demonica

Post by demonica » 29 Jun 2009, 19:53

Cand aveam masini pe firma doar pe soferi ii puneam sa completeze foile de parcurs atata in oras cat si in afara acestuia. Asociatii/administratorii nu completam am stabilit doar un barem maxim cat puteam sa decontam.
Dpdv fiscal nici un control nu a fost interesat de foi parcurs sau deconturi.
Sa elibereze foi de parcurs pt cand pleaca in cursa conf citatului, pleaca in cursa doar soferul angajat pe acest post, nu pleaca in cursa asociatul decat daca se identifica cu soferul!!!!

E adevarat ce de aproape un an nu mai am masina de la fima - ca nici firma nu mai am :-( .

gabbi

Post by gabbi » 20 Oct 2009, 13:57

Referitor la problema ta:Firma la care lucrez dispune de auto pentru interesul ei.Soferul este obligat sa aiba foaie de parcurs pe care o stampileaza la punctele unde are opriri(stampila unitatii unde s-a deplasat).Ordinul de deplasare il foloseste un angajat pentru a obtine decontul drumului efectua.Acest decont trebuie la randul lui stampilat acolo unde te-ai deplasat.La acest ordin se ataseaza biletele de transport.Toate aceste hartii sunt inregistrate in contabilitate.

rempy

Re: Foi de parcurs , delegatii ( ordine de deplasare )

Post by rempy » 24 May 2010, 15:31

Buna, ma poate ajuta cineva? Am o dubita cu platforma de 4600kg inmatriculat pe firma. Eu sunt si administratorul si soferul la firma de constructii... Sunt obligat sa completez zilnic foaie de parcurs de la domiciliu pana la santier si invers? Daca combustibilul si asa nu-l mai pot deconta, mai e obligatorie foaia de parcurs? Multumesc...

mcosmoiu

Re: Foi de parcurs , delegatii ( ordine de deplasare )

Post by mcosmoiu » 24 Oct 2010, 14:27

referitor la foile de parcurs... voi puneti problema din punctul de vedere al conducatorului de autovehivcul.
legislatia spune ca trebuie sa ai foaie de parcurs la autovehicul de firma. foia trebuie sa fie semnata (cu doua semnaturi: una a directorului tehnic si una a soferului), stampilata si completata corect.
problema intervine atunci cand un patron nu a angajat un sef de punct control tehnic (pe langa directorul tehnic), o persoana specializata care sa va invete tot ce trebuie sa stiti despre foaia de parcurs. va lasa sa va descurcati singuri si de aici apar multe probleme.

foaia de parcurs nu este foarte importanta pentru voi, ci pentru patronul care vrea sa aiba controlul asupra consumului e carburant. aici legea nu doar ca ii obliga, dar ii si ajuta.

la firme mari, unde sumele cheltuite pe carburanti sunt imense, patronii vor sa aiba controlul banilor, totusi, daca folosesc doar carburant legal, corect, din peco.


pot ajuta orice firma sa isi reduca consumul de carburant.
sunt specialist in calcul foi de parcurs (trasee, km reali si echivalenti, calcul foi de parcurs). daca doriti ajutorul meu scrieti-mi aici: mcosmoiu@gmail.com

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests