cati angajati are un birou ?

Discutii privind litigiile de munca
Post Reply
bertone

cati angajati are un birou ?

Post by bertone » 08 May 2007, 11:18

Va salut si pe aceasta cale vreau sa va intreb ceva :

exista vreo reglementare legala care stabileste nr. de angajati minim pentru componenta oficiului , biroului sau serviciului ?
Pt ca nu mi se pare normal ca un birou sa aiba 2 angajati cum vad intr-o organigrama .
Repet am studiat si Codul Muncii , mi-a mai zis cineva de 281 / 1993 insa nu am gasit daca exista vreo reglementare legala care sa stabileasca nr. minim de angajati care pot constitui un birou sau un oficiu .

va multumesc anticipat .

valic

Post by valic » 08 May 2007, 14:12

Nu exista un numar minim de angajati, singura limitare e la microintreprindere intre 1/9angajati, doar pt. a plati impozit pe venit angajatorul. In rest, nu am auzit.

bibi

Post by bibi » 10 May 2007, 19:58

vezi ca e ceva .... da pentru functionarii publici...cred ca te referi la numarul minim de angajati pe care trebuie sa ii aiba un birou - serviciu - compatiment - directie etc ( da de ce? vrei vreo indemnizatie de conducere? :fluierat: )

DieHARD

Re: cati angajati are un birou ?

Post by DieHARD » 14 Jun 2007, 11:07

bertone wrote:Va salut si pe aceasta cale vreau sa va intreb ceva :

exista vreo reglementare legala care stabileste nr. de angajati minim pentru componenta oficiului , biroului sau serviciului ?
Pt ca nu mi se pare normal ca un birou sa aiba 2 angajati cum vad intr-o organigrama .
Repet am studiat si Codul Muncii , mi-a mai zis cineva de 281 / 1993 insa nu am gasit daca exista vreo reglementare legala care sa stabileasca nr. minim de angajati care pot constitui un birou sau un oficiu .

va multumesc anticipat .

Depinde de forma de organizare a societatii si de capitalul social;daca firma este cu capital integral privat, patronul poate sa faca si "directie" cu 2 posturi; e treaba lui.
La firmele cu capital de stat sunt niste normative;uite, spre exemplu la mine:
-compartiment - pana la doua posturi, inclusiv;nu impune "sef de compartiment", nu poate exista functie de conducere pentru 2 posturi ci, eventual, un reponsabil de compartiment;
-birou - minim 3 posturi;
-serviciu - minim 5 posturi;
-directie - minim 15 posturi.
Nu cauta in lege pentru ca nun vei gasi.Consiliul de Administratie aproba organigramele cadru la firmele cu capital integral de stat.
Multumit? :wink:

daniel67

Re: cati angajati are un birou ?

Post by daniel67 » 18 Feb 2010, 12:20

Componenta unui serviciu, birou, directie, este reglementata de Legea nr 188 / 1999 privind statutul functionarilor publici si de OUG nr 229 / 2008.
Tehnic vorbind, un birou este format din 5 posturi de executie, un serviciu este forat din 7 posturi de executie samd....Aceste reglementari nu sunt obligatorii pentru firmele private si din experienta va spun, nici de catre societatile comerciale unde statul este actionar majoritar

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 25 guests