Locuinta de serviciu

Discutii privind litigiile de munca
Post Reply
jurista

Locuinta de serviciu

Post by jurista » 19 Sep 2006, 15:09

Buna ziua! la firma la care lucrez s-a angajat cu c.i.m. un director general care are domiciliul in alt judet, de fapt la vreo 700 km. Ii pot pune la dispozitie o locuinta de serviciu, cheltuielile aferente acesteia putind fi suportate pe societate? Multumesc mult.

kinga

Post by kinga » 19 Sep 2006, 16:22

da
vezi Legea nr. 114/1996

d) Locuinta de serviciu
Locuinta destinata functionarilor publici, angajatilor unor institutii sau agenti economici, acordata in conditiile contractului de munca, potrivit prevederilor legale.

oana_stroescu

Post by oana_stroescu » 19 Sep 2006, 18:55

De pus la dispozitie se poate; cheltuielile aferente acesteia:intretinere,lumina,telefon putand fi inregistrate in conta. doar daca exista niste contracte incheiate intre firma si RENEL, Romtelecom s.a.m.d.

jurista

Locuinta de serviciu

Post by jurista » 20 Sep 2006, 12:06

nu firma are incheiate contracte cu Renel sa ci pers fizica propr a locuintei cu care societatea mea are incheiat contract de inchiriere. Deci, imi tb doua contracte; unu intre soc si prop locuintei si unul intre soc si angajat prin care se stipuleaza ce se suporta si cine, nu?

kinga

Post by kinga » 20 Sep 2006, 19:58

Corect.
doua contracte.
SC cu proprietarul...
SC act aditional cu directorul.......

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 21 guests