Buna ziua.
In anul 2012 in urma reorganizarii institutiei publice au fost promovate in conditii identice (concurs de promovare desi pe dispozitia emisa este mentionat art care prevad concurs de recrutare)doua functii de conducere; una pe sef serviciu si alta pe sef birou. Salariu stabilit a fost: pentru sef serviciu corespunzator treptei 3 de salarizare utilizate in anul 2010", conform art 13alin 2 din Legea 283/2011, desi toate functiile similare de sef serviciu aflate in plata din cadrul unitatii sunt incadrate pe treapta 1 de salarizare,iar pentru sef birou salarizarea s-a facut conform treptei 1 de salarizare; iar fondurile bugetate aprobate au fost pentru ambele functii conform treptei 1 de salarizarePentru cele doua functii prevederile au fost aproibate la nivel treptei 1 de salarizare. Nu s-a depus contestatie in termen de 30 de zile . Stabilirea diferentiata a fost constatata in iulie 2013 , data la care s-a solicitat reanalizarea incadrarii pentru sef serviciu. In raspunsul primit temeiul legal invocat a fost urm : in urma admiterii concursului org de ANFP salarizarea s-a facut potrivit art 13 din Legea nr 283/2011, adica "In cazul functionarilor publici nou-incadrati sau promovati, nivelul de salarizare in plata pentru functiile similare este cel corespunzator treptei 3 de salarizare utilizate in anul 2010".
Intrebarea este : Este normal sa fie stabilit diferentiat salariul de baza in cazul promovarilor in conditii identice pentru doua functii de conducere unul pentru sef serviciu pe treapta 3 de salarizare, desi toate functiile similare aflate in plata sa fie incadrate pe treapta 1 de salarizare , iar sef birou sa fie incadrat pe treapta 1 de salarizare, iar fondurile bugetate sa fie aprobate pentru ambele functii conform treptei 1 de salarizare?
Cum trebuia stabilit salariu de incadrare pentru cele doua functii diferentiat sau egal?
Ce se poate face tinind cont de tardivitatea cazului.
Va multumesc!
DREPTURI SALARIALE
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 50 guests