In septembrie 2009 am constatat ca autovehiculul pe care il utilizez in urma unui contract de leasing prezenta avarii ca urmare a unei tentative de furt. In consecinta, m-am prezentat la politie unde s-au facut observatiile necesare intr-o asemenea situatie si de unde mi-a fost eliberata o adresa catre Societarea de Asigurari ASTRA-UNIQA, societate la care autoturismul este asigurat CASCO prin intermediul unei firme de brokeraj (contract de brokeraj).
Cu adresa respectiva m-am deplasat la sediul Societatii ASTRA-UNIQA din Bucuresti, str. I. Slatineanu nr.12, unde mi s-a intocmit un dosar pentru recuperarea costurilor de reparatie ale autovehiculului, eliberandu-mi-se cu acea ocazie si o nota de constatare a avariilor pentru service.
Dupa realizarea reparatiilor, am depus in noiembrie la Societatea ASTRA cererea de despagubire insotita de factura fiscala pentru contravalorea pieselor schimbate si a manoperei efectuate, factura pe care am achitat-o personal (ASTRA neavand decontare directa cu service-ul autorizat pentru marca FIAT), urmand ca in termen de 21 de zile sa mi se vireze banii avansati intr-un cont.
Dat fiind faptul ca nici dupa o luna nu mi-a fost returnata suma respectiva, m-am deplasat la ASTRA-UNIQA unde am fost instiintat verbal ca societatea respectiva refuza plata, motivul fiind acela ca in adresa politiei este specificat ca nu am dorit sa depun plangere penala pentru savarsirea infractiunii de distrugere si, in consecinta, asiguratorul nu isi poate exercita dreptul de regres. Pana atunci am fost informata verbal si de asigurator si de broker ca totul este ok, si nu este nici o problema legata de rambursare, cel mult pot pierde o parte din valoarea manoperei.
Mentionez ca din momentul intocmirii dosarului si pana azi, cand m-am deplasat la sediul societatii de asigurare, nu am obtinut un raspuns in scris de la asigurator cu privire la motivul pentru care nu pot fi despagubit pe baza politei CASCO.
In tot acest timp, firma de brokeraj nu mi-a fost de ajutor in rezolvarea situatiei, desi am apelat cu incredere la aceasta.
In aceasta situatie ce mai pot face pentru a-mi recupera banii de la ASTRA-UNIQA?
refuz plata CASCO ASTRA
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 13 guests