hello
As vrea sa-mi spuneti, voi cunoscatorii, despre situatia intalnita de mine: lucrez la un depozit de produse naturiste; am fost angajata impreuna cu alti 2 colegi in acelasi timp. 6 luni am lucrat in depozit doar noi, fara a fi cineva care sa ne indrume;tineam legatura cu sediu prin telefon , mail, mess;nu este un depozit cu un volum, rulaj foarte mare, este un punct de lucru al unei companii multinationale.
La angajare si dupa perioada de proba nu a fost facuta nici o departajare intre noi, toti raspundeam in mod egal.
Acum trebuie sa vina din concediu de maternitate sefa de depozit care avea responsabilitatea asta inainte de a ne angaja noi si a fi dati afara ceilalti colegi din varii motive.
Intrebarea mea este - cum ar trebui sa impartim acum responsabilitatile, organizarea, sa facem o schimbare la 180 de grade dupa cum spune seful sau sa se schimbe sefa dupa noi?
sef de depozit intoarsa din concediu de maternitate
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 21 guests