inregistrari contabile, taxe si impozite, expertize contabile, evaluari, TVA
-
mirabela
Post
by mirabela » 20 Jul 2007, 09:36
salut tuturor!
ma confrunt cu urmatoarea situatie: 2 dintre actionari au creditat societatea, prin incheierea unor contracte de imprumut. la randul lor cele 2 persoane au luat sume de bani din societate, sume ce trebuiau justificate,insa, acest lucru nu s-a intamplat.
in acest moment se doreste efectuarea unei compensari, insa eu nu am idee ce si cum ar trebui sa fac.
astept orice sugestii.

-
kinga
Post
by kinga » 20 Jul 2007, 11:03
contabiliceste e usor sa faci compensare intre conturi..
dar pentru ca totul sa fie cat mai "legal" ..se poate merge pe dispozitii de plata...
adica o dispozitie de plata ..cum ca soc. a restituit imprumutul...
o dispozitie de incasare ca actionarii au restituit sumele ridicate...
-
demetra
Post
by demetra » 28 Jul 2007, 13:57
Banuiesc ca prima operatiune, cea de creditare, este inregistrata in contabilitate. Nu trebuie sa faci decat inversul. Dispozitii de plata doar intr-un singur sens - pe numele actionarilor, cu precizarea "retur creditare firma". Ai grija la cont si la faptul ca dispozitiile de incasare nu se mai folosesc (pentru incasari se taie chitanta).
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 23 guests