Page 1 of 1

Ne rezervam dreptul de a ne alege clientii

Posted: 25 Feb 2011, 21:43
by comarius1
Ajutati-ma cu ceva informatii...
Din sept 2010 frecventez un club de fitness pentru a scapa de kg in plus.In ian 2011 am platit un abonament care la 2 zile l-am pierdut, si mi-am facut datoria sa anunt conducerea acelui club, dat fiind faptul ca abonamentul este nominal. Vazand ca nu o scot la capat pt eliberarea unui duplicat, m-am adresat OPC pt rezolvarea situatiei. Foarte deranjata de indrazneala mea de a cere dreptate, patroana acelui club mi-a aratat un afis pe care scria "Ne rezervam dreptul de a ne alege clientii", spunandu-mi ca dupa terminarea sedintelor sa merg in alta parte. E normal asa ceva.Ma astept ca in momentul achitarii urmatorului abonament sa nu-mi incaseze banii, basca ca am un abonament pt fiica mea care merge la cursuri de inot. Ce ma sfatuiti sa fac? Multumesc anticipat celor care-mi dau sfaturi de real folos.

Re: Ne rezervam dreptul de a ne alege clientii

Posted: 26 Feb 2011, 08:34
by johei
E o persoana juridica privata asa ca nu vad cum ii puteti obliga sa va primeasca, daca nu exista o discriminare pe motiv de apartenenta etnica, religioasa, politica, etc...

Re: Ne rezervam dreptul de a ne alege clientii

Posted: 26 Feb 2011, 11:09
by comarius1
johei wrote:E o persoana juridica privata asa ca nu vad cum ii puteti obliga sa va primeasca, daca nu exista o discriminare pe motiv de apartenenta etnica, religioasa, politica, etc...
Multumesc pt raspuns.
Dar, totusi nu ar trebui sa fie un motiv intemeiat pt refuzarea accesului? As putea cere motivatia lor in scris, sunt obligati sa-mi justifice? In momentul infiintarii unui club privat oarecare, patronul nu-si asuma obligativitatea acceptarii clientilor care respecta normele de conduita? (Trebuie sa merg cu cravata? In costum ?) Care clienti intra in sfera celor acceptati? Ar trebui sa se faca o mentiune? Chiar nu pot sa inteleg ca se intampla asa ceva intr-un stat democrat.
Multumesc inca o data.

Re: Ne rezervam dreptul de a ne alege clientii

Posted: 17 Mar 2011, 12:42
by sansiro
clar!. trebuie sa justifice refuzul. Alegerea trebuie sa aiba anumite criterii obiective. Altfel se transforma intr-un abuz de drept. mergeti si platiti noul abonament. Si nu va mai grabiti sa dati repede fuga la protectia consumatorului pentru orice prostie. va sticati relatiile aiurea cand problemele se pot rezolva mult mai simplu!!!
in fond ati pierdut dvs. abonamentul, nu? luati-o cu frumosul, e calea cea mai putn consumatoare de timp!!

Re: Ne rezervam dreptul de a ne alege clientii

Posted: 05 Apr 2019, 23:04
by robertelvis2000
Inteligent raspuns