Temei de drept
Posted: 15 Jul 2009, 09:01
Ma confrunt cu urmatoarea problema:
in afara sediului profesional al C.A. mi-am deschis si un birou.
La Administratia financiara de sector i-a fost solicitat proprietarului(locatorul) cand a vrut sa inregistreze cele trei exemplare ale contractului de inchiriere in vederea stabilirii vreniturilor din chirii si acordul asociatiei de proprietari.
I-am contactat pe cei de la AFP sa imi indice temeiul de drept pentru care nu vor sa inregistreze contractele de inchiriere fara acordul asociatiei si nu l-au putut indica.Singura care isi aducea aminte de acest acord era o inspectoare care vorbea ceva de o circulara, dar fara a putea indica exact numarul ei , data sau organul emitent.
Am cautat in indaco tot ce era relevant cu privire la aceste venituri si inregistrarea contractelor de inchiriere ,dar n-am gasit nimic legat de obligativitatea acordului de la as. de prop. Nici in legea 114/1996 . nici in Legea 230/2007 n-am gasit nimic.
Voi ati auzit de asa ceva ??? :(
in afara sediului profesional al C.A. mi-am deschis si un birou.
La Administratia financiara de sector i-a fost solicitat proprietarului(locatorul) cand a vrut sa inregistreze cele trei exemplare ale contractului de inchiriere in vederea stabilirii vreniturilor din chirii si acordul asociatiei de proprietari.
I-am contactat pe cei de la AFP sa imi indice temeiul de drept pentru care nu vor sa inregistreze contractele de inchiriere fara acordul asociatiei si nu l-au putut indica.Singura care isi aducea aminte de acest acord era o inspectoare care vorbea ceva de o circulara, dar fara a putea indica exact numarul ei , data sau organul emitent.
Am cautat in indaco tot ce era relevant cu privire la aceste venituri si inregistrarea contractelor de inchiriere ,dar n-am gasit nimic legat de obligativitatea acordului de la as. de prop. Nici in legea 114/1996 . nici in Legea 230/2007 n-am gasit nimic.
Voi ati auzit de asa ceva ??? :(