licenta la Universitatea din Bucuresti

Mai stie cineva ceva despre cineva cumva?
Post Reply
piorel

licenta la Universitatea din Bucuresti

Post by piorel » 11 Jun 2004, 10:56

Salut! Sunt student la UBB (Cluj-Napoca) si as vrea ca cineva de la Universitatea din Bucuresti sa imi spuna cand este examenul de licenta din anul acesta acolo, daca este adevarat ca examenul consta in 100 de grile, care, de regula, sunt din cele 1000 dintr-o anumita carte si cat de greu este examenul. De asemenea ma intereseaza daca se dau si procedurile. Eu am auzit de grile de genul dif. dintr n.Abs si n. Rel este... etc, deci usor, spre deosebire de ce a fost si ce o sa fie anul acesta la noi. Ma intereseaza pentru ca unii colegi nu pot sa intr in licenta la noi, desi isi aiu toate examnele etc (politici ale facultatii). Cu titlu, informativ: am fost cel putin 360 la zi in anul I, acum suntem 270, din care in licenta am inteles ca intram mai putin de 80, si din ea iesim in jur de 70%-80&. So... multi (eu nu) doresc sa dea licenta la Bucuressti, deoarece ar fi mult mai usor etc. Si la noi mai este si pe 24 iunie, deci pre devreme. Deci daca cineva imi poate oferi cat mai multe informatii despre licenta de la Univ. Bucuresti, rog sa posteze aici. Multumesc!

Cu restekp, Piorel

hrisinel

Post by hrisinel » 11 Jun 2004, 19:53

Licenta la Universitatea din Bucuresti este in 20 iunie( proba scrisa).Inscrierile s-au facut din 26 mai-4 iunie. Proba scrisa se da grila si sunt 100 intrebari din toate materiile( civil, procesual civil, penal, procesual penal). .
Intrebarile sunt destul de usoare, dar sunt si multe capcane. :roll: .. Daca vrei mai multe informatii acceseaza site-ul universitatii: www.drept.unibuc.ro
Multa bafta in sesiunea urmatoare!

piorel

Post by piorel » 11 Jun 2004, 22:29

Multumesc frumos. In ceea ce ma priveste nu o sa existe sesiune viiotoare, pentru ca pe 24 am licenta si eu aici.

Servus!

Post Reply

Who is online