Angajatul acuza angajatorul
Posted: 13 Oct 2006, 20:54
Speta:
Angajatorul (dealer de telefonie mobila) isi gaseste angajatul cu lipsuri in gestiune (telefoane si cartele lipsa) si solicita demisia angajatului in intentia de a nu se ajunge la nici un litigiu. Se desface contractul de munca cu acordul partilor, angajatul achita lipsurile 80%.
Angajatul ajunge la concluzia ca a fost nedreptatit si cere:
- indemnizatie de concediu neplatita (este vorba de primul loc de munca unde a lucrat 7-8 luni)
- ore suplimentare pentru munca in weekend (lucra 6 ore/zi in timpul saptamanii si 4 ore/ zi din doua in doua weekenduri numai sambata, contractul fiind de 40 ore/saptamana)
- daune cominatorii
- bonusuri neplatite in valoare de .... lei in conditiile in care in contractul de munca nu este specificat nimic de acest gen
Eu reprezint angajatorul. Ce abordare considerati ca ar fi cea mai potrivita?
Angajatorul (dealer de telefonie mobila) isi gaseste angajatul cu lipsuri in gestiune (telefoane si cartele lipsa) si solicita demisia angajatului in intentia de a nu se ajunge la nici un litigiu. Se desface contractul de munca cu acordul partilor, angajatul achita lipsurile 80%.
Angajatul ajunge la concluzia ca a fost nedreptatit si cere:
- indemnizatie de concediu neplatita (este vorba de primul loc de munca unde a lucrat 7-8 luni)
- ore suplimentare pentru munca in weekend (lucra 6 ore/zi in timpul saptamanii si 4 ore/ zi din doua in doua weekenduri numai sambata, contractul fiind de 40 ore/saptamana)
- daune cominatorii
- bonusuri neplatite in valoare de .... lei in conditiile in care in contractul de munca nu este specificat nimic de acest gen
Eu reprezint angajatorul. Ce abordare considerati ca ar fi cea mai potrivita?